Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam rzecz, która okazała się nie być oryginalna. Niestety przez kwarantannę termin zwrotu minął (paczka była w innym miejscu). Sprzedający nie chce przyjąć zwracanego towaru. Czy mogę coś jeszcze z tym zrobić? Dodam, że była to dosyć droga kurtka.
Złóż mu reklamację z tytułu rękojmi a jak będzie miał problemy to możesz mu zasugerować że handel podróbkami wystawianymi jako oryginały jest karalny.
@Client:81016360 Termin na zwrot w ramach reklamacji nie minął, masz na to 2 lata. Mógł minąć termin 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Złóż sprzedawcy reklamację i domagaj się wymiany na towar oryginalny lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Gdyby sprzedający stwarzał Ci problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro.
W ostateczności możesz po 14 dniach wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, który obejmuje także podróbki; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia