Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę jako sprzedawca ale i kupujący na Allegro. Czy zdarzyła się komuś taka sytuacja, że kupił przedmiot, zapłacił po czym otrzymał informację od sprzedawcy że musi dopłacić bo cena mu się pomyliła i wystawił przedmiot za tanio?
Mi się nie zdarzyło,ale opisane były tu takie sytuacje, z tym że sprzedawca zwracał kase i odstępował od umowy.(próbował). Jak się kończyło, nie wiem. Sądzę że kupujący nie otrzymali towaru.
@Titanum2017 Jeżeli nie była to jakaś rażąca pomyłka z ceną- to niestety za błędy się płaci i ma wydać zakupiony towar, nie może podnosić ceny po zakupie. Jeżeli ci nie wyśle- potraktuj go odpowiednio w komentarzu
A jakie ma dla Ciebie znaczenie to, czy komuś zdarzyła się taka sytuacja?
Skoro zapytał to pewnie ma znaczenie. Choćby czy takie sytuacje często się zdarzają.
Tak, o to mi chodzi czy często coś takiego ma miejsce i jak sobie z tym poradziliście. Ja poprosiłam o telefon bo uważam,że łatwiej jest dojść do porozumienia rozmawiając z kimś bezpośrednio ale pani odpowiedziała , dość niegrzecznie że nie preferują kontaktów telefonicznych. Zaproponowała mi albo dopłatę albo przesyła mniej towaru. W kolejnym mailu pani stwierdziła, że kupiłam przez przypadek towar którego oni nigdy nie mieli. Zapytałam więc jak mogą proponować mi przesłanie towaru w mniejszej ilości lub po wyższej cenie skoro go nigdy nie mieli. Dodam, ze chodzi o kwotę 30 zł. Zastanawiam się czy naprawdę warto narażać się jako sprzedający na założenie dyskusji i na negatywa, będąc tzw Super sprzedawcą?
@Titanum2017 Niestety musisz sama podjąć tą decyzję, skoro boisz się odwetu.
@Titanum2017 No to masz "gwoździa" i jakbyś mnie o to zapytał- to nie warto, ale to twój "gwóźdź".
@Titanum2017 Idź w zaparte, zawarłaś taką a nie inną umowę ze sprzedającym, zapłaciłaś ma ci wysłać tyle ile chciałaś. Kota 30 zł nie łapie się pod rażącą pomyłkę w cenie a po prostu cwaniactwo.
Tak jak piszą inni, otwórz dyskusję, porozmawiaj sobie i opisz wszystko w odpowiednim komentarzu bo z tego co piszesz to sprzedający miał okazję żeby normalnie podejść do sprawy.
Jako sprzedający bym się nawet nie odezwał w takiej sprawie do kupującego tylko zamiótł pod dywan żeby nie narobić sobie bigosu dyskusją czy też negatywem za moje przeoczenie.
@Client:39437616 Wszystko tak jak słusznie prawisz tylko... @Titanum2017 boi się chamskiego odwetu z tamtej strony, bo kupowała z konta na którym sprzedaje. Jak pisała to niezbyt miła osoba po drugiej stronie.To gwóźdź do trumny.
@pulkownik66 a tu mi umknęło, niedokładnie przeczytałem. To faktycznie kiepska sytuacja, pozostaje chyba poprosić o zwrot i unikać ;/
@Client:39437616 O to to- i dobrze go/ją zapamiętać🤔 na przyszłość, jak się będzie robiło zakupy innym razem😉