Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zlozylam zamowienie 29 grudnia 2023, sprzedawca anulowal moje zamowienie i do tej pory nei zwrocil pieniedzy, na pytania przyczyne anulowania oraz o zwrot pieniedzy odpowiada, ze zakup zostal anulowanty. Nie moge włączyć do dyskusji alegro - bo zakup zostal anulowany, nei moge dodac opini do sklepu bo zakup zostal anulowany i aplikacja blokuje taka możliwośc. Jakies sugestie jak odzyskac pieniadze od nieuczciwego sprzedawcy, poza droga prawną?
Sprzedający nie ma możliwości anulowania zakupu, sprzedający może zwrócić Ci środki, jak zakup jest anulowany? to kupujący to zrobił albo minął czas na opłacenie, możesz skorzystać z pomocy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Wariant 1 anulowalaś sama przez przypadekalbo ktoś korzystający z twojego konta allegro, wariant 2 zrobiona płatność za zakup nie przeszła z jakiegoś powodu i zamowienie anulowało się samo czyli środki masz zwrócone na koncie z którego płaciłaś. Sprzedawca sam nie może anulować zamówienia. @Client:39843297
@Client:39843297 jeśli pieniądze za to zamówienie zostały pobrane z Twojego konta, prześlij nam proszę potwierdzenie tej płatności i napisz zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy.
@Client:39843297 Podaj co zrobiłaś bo tak jak napisali @az1rael @LEW433 sprzedawca NIE MA możliwości anulowania zakupu.
@Client:39843297 Sprzedający nie ma technicznej możliwości anulowania zakupu - jeśli zamówienie zostało anulowane to najpewniej automatycznie przez brak wpłaty - możliwe, że przy dokonywaniu płatności doszło do jakiegoś błędu i Twoja wpłata nigdy do sprzedającego nie dotarła.
Pytałaś o to sprzedającego? Od razu byłoby jasne czy wpłata dotarła czy nie.
@komis-bell podejrzewam płatność np przekazem pocztowym i pieniądze nie dotarły na czas.
@pinsplash Czasem nawet przy przelewie online dochodzi do błędu i pieniądze nie schodzą z konta tylko znajdują się w blokadach - ale to już do wyjaśnienia z bankiem.
pytalam na czacie allegro, tak jak opisalam odpowiedzi byly wymijajace. ALe w koncu po 3 dniach udalo mi sie dodzwonic i wyjasnic sprawe
@Client:39843297 i co się okazało finalnie?
błąd przy płatności online