
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zlozylam zamowienie 29 grudnia 2023, sprzedawca anulowal moje zamowienie i do tej pory nei zwrocil pieniedzy, na pytania przyczyne anulowania oraz o zwrot pieniedzy odpowiada, ze zakup zostal anulowanty. Nie moge włączyć do dyskusji alegro - bo zakup zostal anulowany, nei moge dodac opini do sklepu bo zakup zostal anulowany i aplikacja blokuje taka możliwośc. Jakies sugestie jak odzyskac pieniadze od nieuczciwego sprzedawcy, poza droga prawną?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający nie ma możliwości anulowania zakupu, sprzedający może zwrócić Ci środki, jak zakup jest anulowany? to kupujący to zrobił albo minął czas na opłacenie, możesz skorzystać z pomocy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wariant 1 anulowalaś sama przez przypadekalbo ktoś korzystający z twojego konta allegro, wariant 2 zrobiona płatność za zakup nie przeszła z jakiegoś powodu i zamowienie anulowało się samo czyli środki masz zwrócone na koncie z którego płaciłaś. Sprzedawca sam nie może anulować zamówienia. @Client:39843297

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39843297 jeśli pieniądze za to zamówienie zostały pobrane z Twojego konta, prześlij nam proszę potwierdzenie tej płatności i napisz zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39843297 Podaj co zrobiłaś bo tak jak napisali @az1rael @LEW433 sprzedawca NIE MA możliwości anulowania zakupu.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39843297 Sprzedający nie ma technicznej możliwości anulowania zakupu - jeśli zamówienie zostało anulowane to najpewniej automatycznie przez brak wpłaty - możliwe, że przy dokonywaniu płatności doszło do jakiegoś błędu i Twoja wpłata nigdy do sprzedającego nie dotarła.
Pytałaś o to sprzedającego? Od razu byłoby jasne czy wpłata dotarła czy nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@komis-bell podejrzewam płatność np przekazem pocztowym i pieniądze nie dotarły na czas.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Czasem nawet przy przelewie online dochodzi do błędu i pieniądze nie schodzą z konta tylko znajdują się w blokadach - ale to już do wyjaśnienia z bankiem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pytalam na czacie allegro, tak jak opisalam odpowiedzi byly wymijajace. ALe w koncu po 3 dniach udalo mi sie dodzwonic i wyjasnic sprawe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39843297 i co się okazało finalnie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
błąd przy płatności online