Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam masażer do pleców bo przestał działać sprzedawca po otrzymaniu produktu stwierdził że powyrywałam kabelki ja ze widocznie w trakcie użytkowania one są tak cieńkie że się pourywały przy włącznikach odrzucił moją reklamację i nakazał opłaty kuriera aby zwrócić mi produkt ( mam go dopiero 3 miesiące) bo jak nie to naliczą mi opłaty za magazynowanie ja odwołąłam się do allegro protec przyjeli mój wniosek a ona mi teraz grozi za wystawienie negatywnego komenatrza że niby go zniesławiłam sądem : taki komantarz Oddałam masażer do reklamacji ponoć były po urywane kabelki gdzie nikt tego nie otwierał itp sprzedaje wadliwe produkty kabelki same przy użytkowaniu sie po urywały a on zamiast zreklamować produkt straszy że jak nie opłacę kuriera to naliczy mi jakieś opłaty za magazynowanie produkty OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!! " a on mi z kodeksem wyskakuje
@37031516 Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo dochodzić swoich racji na drodze sądowej.
Nic samo się nie dzieje, jeśli urwałeś kable to twoja wina, co to za tłumaczenie że były cienkie? jeśli produkt nie spełniał wymagań trzeba było odrazu zwrócić, a nie uzytkować w taki sposób że go uszkodziłaś, cena/jakość pewnie wybrałaś najtanszy z mozliwych produktów i oczekujesz top jakości, prosze postawić się w sytuacji Sprzedającego,wysłał sprawny produkt, a Pani odsyła z pourywanymi kablami i mówi że to samo się zrobiło jak dziecko...i jeszcze Negatywa wystawia, ma prawo groźić sądem Pani przyznała się do urwania kabli, fizycznie zniszczyła produkt same się nie urwały prawda?
@37031516 masz prawo walić opiniami na lewo i prawo ale licz się z pozwem, bo do tego ma prawo sprzedawca, a jak nie jesteś zadowolona z produktu napisz opinię o produkcje, a co do reklamacji jak się nie zgadasz bierzesz rzeczoznawcę i do sądu 🙂
Tak ma prawo naliczać Ci za magazynowanie i ściągnie to potem przez komornika jak będzie uparty 🙂
@37031516 Raczej wątpliwe, aby poszedł z tym do sądu > niespecjalnie masz się czym przejmować > a jak AP wypłaci Ci zwrot, to niech sobie magazynuje ten uszkodzony sprzęt.
@37031516 wytłumacz mi proszę bo widę kolizję faktów
,,widocznie w trakcie użytkowania one są tak cieńkie że się pourywały przy włącznikach ,,
,,ponoć były po urywane kabelki gdzie nikt tego nie otwierał ,,
i meritum ,, skąd wiesz ,że są cienkie skoro nikt tego nie otwierał ? ,,
Przez 3 miesiące kabelki były ok a potem nagle się pourywaly? Coś kręcisz.
@mdrogeria takie samo podejście co mu spadło i chciał reklamować a przypadkiem się przyznał 😄
Ja nie zaglądałam do środka bo nie można na własną rękę naprawiac bo tez nie uznają reklamacji on mi wyslal zdjecie tego i kabelkow ale ogólnie przedmiot wadliwa żałuje ze nie oddalam go od razu ale trudno mądry polak po szkodzie
trzeba było dać komentarz "nie polecam" (łapka w dół) - np. za niemiłe podejście do klienta.
Jeśli w opinii napisałaś nieprawdę, albo pomówienie "sprzedaje wadliwy sprzęt" - to musisz to udowodnić.
Dla własnego bezpieczeństwa zostaw opinię "nie polecam" ale usuń treść sugerującą że sprzedający celowo sprzedaje zły towar. Możesz zostawić swoje odczucia z obsługi np. że straszy opłatami.
teraz sprzedawcy się wycwanili wystawia się komentarz to trzeba uważać co się pisze
@37031516 ,, teraz sprzedawcy się wycwanili ,,...nie ! to samoobrona przed nieuczciwymi kupującymi .... to się dzieje przy pokalsku ze strony allegro , uczciwość.... owszem , ale w obie strony .
@37031516 I bardzo dobrze. Tez pozywam dwóch kupujących za oczernianie mnie, bo nie mam zamiaru ponosić konsekwencji tego ze ktoś nie wie co kupuje a potem wyzywa się na sprzedawcy.
Brawo! @misiaczekmr A jeśli to kupujący zepsuł sprzęt niewłaściwym używaniem to taki komentarz jest ok? Czym zawinił sprzedawca? Ze chce bronić swojego dobrego imienia? Jeśli coś kupujesz i od razu widzisz ze badziew to robisz zwrot. Jeśli zaczynasz używać i stwierdzasz ze badziew to reklamujesz od razu. A tu wyglada to tak ze 3 miesiąc było ok, potem coś się odwidziało to reklamacja i jazda po sprzedającym.
Ja oddalam nawilżacz po roku bo przestal działać nie bylo problemu wymienili na nowy zadzwonili wyjasnili itp a tutaj sporadycznie używany masazer i kabelki sie po urywaly ja nie mówię ze to nie byla moja.wina ja nie widzialam tych kabelkow bo one sa w obudowie oddalam go z powodu ze wlacznik nie dzialal to chodzi o podejscie a nie strasznie kodeksami
@misiaczekmr ,,Dla własnego bezpieczeństwa zostaw opinię "nie polecam" ale usuń treść sugerującą że....,, woda po kisielu , nie w ciemię bity sprzedawca zaczyna od zrobienia screenów .
@mdrogeria Niestety w konstekscie ewentualnego procesu sądowego to ma znaczenie. Kupujący ma prawo wystawić negatywna ocenę i jeśli nie poda powodu to nic mu nie zrobisz. Bo to ze tydzień wisiała jakaś kłamliwa opinia to słaby argument dla sądu. Ja niestety tak mam ostatnio - kupujący wystawił kłamliwy komentarz, po wysłaniu pisma przedsadowego go usunął i wystawił nowy - same gwiazdki bez oceny. I guzik mu teraz mogę zrobić.
Rozumiem zawsze wina leży po obu stronach zawsze można sie dogadać a facet od razu ze naliczy mi koszty za magazynowanie produktu ale ja tez ponioslam koszt odsylajac produkt ale czasem lepiej pójść na rękę i mieć spokoj
Wołałam usunąć czasem lepiej go....nie ruszać bo zaczyna śmierdzieć
Opinie wystaw, ale bez insynuacji, pomówień