Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! 🙂 29 marca zamówiłam przedmiot, który miał być dostarczony do wczoraj (01.04). Problem w tym, że sprzedawca nawet nie nadał jeszcze przesyłki. Pisałam do niego wczoraj i w odpowiedzi przeprosił za opóźnienie i zadeklarował, że wyśle produkt dzisiaj (czyli wczoraj), jednak znowu tego nie zrobił. Produkt to materac, a łóżko zamówione dzień wcześniej od innego sprzedawcy leży już skręcone w pokoju i czeka. Co mogę zrobić w tej sprawie?
@Klaudiusz1983 3 dni robocze, a zamówienie złożyłam w poniedziałek
@Client:99890959 Ty chcesz jeszcze ten towar, mimo że po terminie, czy już go nie chcesz? Jeśli chcesz, czekaj, jeśli nie chcesz, wyślij mailem rezygnację ze względu na przekroczenie terminu dostawy, na podstawie art. 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty.