Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam was wszystkich pierwszy raz jestem tutaj ,poniewaz mam ogromny problem ze sprzedającym.Zakupilismy płytki szklane 15*30 jutro oraz 30*60 czarne.Sprzedawca pomylił zamowania i zamiast czarnych wyslal nam kolor srebrny.
Przy 2-ch zamówieniach bylo sporo problemu poniewaz każda z tych płytek w mniejszej lub większej ilości byla wadliwa.
Jednak sprzedający dosłał mi plytki a ja mu zwróciłam i teraz czekam na aby oddal mi koszty zwrotu wysyłki.
Po wcześniejszych ustaleniach ze sprzedającym płytki ktore były pomylone w kolorach 30*60 zelagaja u mnie .Sprzedajacy wyraził chec ze jego kierowca zabierze plytki z mojego domu ale to trwa juz 4 tyg ,wiec napisaliśmy mu 2 tyg wcześniej ze jesteśmy tylko do 16 listopada później nie bedzie mozliwsci odbioru.
Teraz straszy mnie sądem ze ja przywłaszczyłam jego płytki...
Wiec pytanie brzmi
1.czy ja powinnam organizować wysyłkę zwrotną kiedy w zamówieniu NIGBY NIE ZAMAWIALAM PLYTEK 30*60 KOLOR SREBNY ???
Dodam ,ze sprzedający jest bardzo złośliwy i we wcześniejszej rozmowie oskrzydl mnie i pomówił ze ja specjalnie rysuje i znicze patyki a później chce reklamacji...
Prosze o pomoc bo Allegro tylko wypowiada sie w dyskusji i żadnych kroków nie moze poczynić ;(
To może przestaw na polski język.
byc ,moze i tak ! masz racje...
Aczkolwiek ,ja czekam na wypowiedz osób ktore mają coś do powiedzenia w tym temacie ...
Jeżeli chcesz zwracać uwagę innym to poszukaj innego forum ...
pozdrawiam
p.s no chyba ,ze nie masz co robic i tym sie dowartościowujesz !
@gogusia78 I tu trafiłaś w sedno. Osoby kumate😂. Kum kum kum, rege rege.
@gogusia78 Wyślij tak jak chce Allegro, jak nie zwróci ci kasy, to niech wówczas, Allegro ci odda.