Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam was wszystkich pierwszy raz jestem tutaj ,poniewaz mam ogromny problem ze sprzedającym.Zakupilismy płytki szklane 15*30 jutro oraz 30*60 czarne.Sprzedawca pomylił zamowania i zamiast czarnych wyslal nam kolor srebrny.
Przy 2-ch zamówieniach bylo sporo problemu poniewaz każda z tych płytek w mniejszej lub większej ilości byla wadliwa.
Jednak sprzedający dosłał mi plytki a ja mu zwróciłam i teraz czekam na aby oddal mi koszty zwrotu wysyłki.
Po wcześniejszych ustaleniach ze sprzedającym płytki ktore były pomylone w kolorach 30*60 zelagaja u mnie .Sprzedajacy wyraził chec ze jego kierowca zabierze plytki z mojego domu ale to trwa juz 4 tyg ,wiec napisaliśmy mu 2 tyg wcześniej ze jesteśmy tylko do 16 listopada później nie bedzie mozliwsci odbioru.
Teraz straszy mnie sądem ze ja przywłaszczyłam jego płytki...
Wiec pytanie brzmi
1.czy ja powinnam organizować wysyłkę zwrotną kiedy w zamówieniu NIGBY NIE ZAMAWIALAM PLYTEK 30*60 KOLOR SREBNY ???
Dodam ,ze sprzedający jest bardzo złośliwy i we wcześniejszej rozmowie oskrzydl mnie i pomówił ze ja specjalnie rysuje i znicze patyki a później chce reklamacji...
Prosze o pomoc bo Allegro tylko wypowiada sie w dyskusji i żadnych kroków nie moze poczynić ;(
Pojadę xyz-em - załóż sprzedajacemu dyskusję. A po 24h popros o pomoc pracownika Allegro. Oni momentalnie postawią sprzedającego do pionu.
Edit - skoro już jest dyskusja, masz możliwość poproszenia o pomoc. Korzystaj z tego. Mają możliwość wywarcia nacisku na sprzedającego i czasem robią to nawet zbyt chętnie. Nie daj się spławiać.
@Vryko Sołtys widzę że poszedłeś po całości, jednak wciągnął Cię wir "szamba".😁
@LEW433 A co masz na myśli pisząc o szambie?
W szambie nie ma wirów 🙂
Boś ty nie wir, tylko"ś..."😁
A tyś lider 🙂 Mędrzec 🙂
allegro nakazuje mu w dyskusji ale sprzedawca ,nadal upiera sie i straszy mnie sądem ;(
@gogusia78 nie może Cię straszyć , bo sam zaoferował że go odbierze, poinformuj że jak nie zrobi tego do X odbiór nie będzie możliwy, i że dwa dni przed tym terminem wyślesz to paletą odpowiednio zabezpieczone i ubezpieczone z pismem o zwrot kosztów odesłania ( przy uznanej reklamacji musi Ci oddać wygrasz to w sądzie czy pomoże Ci rzecznik a nawet allegro )
Napisz to w mailu i czekaj na rozwój sytuacji 🙂
Dziekuje....za pomoc !
nigdy nie wysyłałam palety ...obawiam sie ze nie oddam mi pieniędzy ...taka paleta kosztuje około 250 zl ;(
A tak w ogóle to on pomylił zamówienia ...nie ja ...nie mam juz kasy na wysyłkę ;(
@gogusia78 Tak jak napisał Vryko, otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam opisz sprawę, ustal ze sprzedawcą szczegóły zwrotu lub odbioru przez niego towaru i poproś o pomoc pracownika Allegro. Zobaczysz, jak nagle sprzedawca zacznie lepiej Cię traktować 🙂
To sprawa juz trwa od 1 miesiąca ... spor jest otwarty...;(
@gogusia78 "Dodam ,ze sprzedający jest bardzo złośliwy i we wcześniejszej rozmowie oskrzydl mnie i pomówił ze ja specjalnie rysuje i znicze patyki a później chce reklamacji..." - rad byłbym zrozumieć o co tutaj chodzi?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
telefon mi zmienia wyrazy ,za szybko pisałam 😉
@gogusia78 W dyskusji domagaj się od sprzedawcy opłaty za magazynowanie jego kafelków.
@TATLOK Dobry sposób na zarobek.😁
@gogusia78 jest jeszcze taka instytucja jak UOKiK, jesli jesteś osoba pru=ywatna tym bardziej zachecam do skorzystania z mozliwości złozenia skargi, oni podadzą Ci wówczas paragrafy, nakóre można sie powołac i pokierują, co powinnaś zrobic.
PRZEPRASZAM ZA POKRĘCONE SŁOWKA... OSOBY KUMATE SIE DOMYŚLĄ O CO KAMAN...
KOMP ...PRZEKRĘCA MI SŁOWKA...
Dodam,ze allegro jednak postanowiło ,abym wysłała sprzedawcy pomylony towar ktory nigdy nie zamówiłam... ;(
wiec w poniedziałek musze zamówić kuriera i wysłać to na palecie i znowu koszt 250 zl..
Mam nadzieje, ze sprzedawca odda mi moje pieniądze,za wysyłke,ktorą sam nadał na moj adres tyle, ze pomylił zamówienia...wiec Allegro prawnie trzyma strona sprzedającego nie kupującego ...
@gogusia78 On Ci to musi oddać. Nie zamykaj Dyskusji dopóki Ci nie odda i za każdym razem, gdy nie odpowie lub odmówi zwrotu kosztów odesłania, proś o pomoc pracownika Allegro. Gdyby mimo to nie oddał, napisz tu ponownie za jakiś czas.
@gogusia78 Nie powinien oddawać Ci pieniędzy i kazać odsyłać, tylko sam przysłać po to kuriera na swój koszt, skoro to on pokpił sprawę.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄