Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj kupiłam u tego samego sprzedawcy dwa przedmioty - pierwszy omyłkowo w złym rozmiarze. Zorientowałam się dopiero podczas przeglądania maili więc nie było już opcji anulowania zamówienia. Wobec tego zaznaczyłam opcję zwrotu (na własny koszt) i zamówiłam ponownie przedmiot we właściwym rozmiarze. Dziś sprzedawca nadał dwie paczki. Co zrobić - jeśli odbiorę to będę musiała zapłacić za przesyłkę zwrotną a raczej nie będzie opcji nie odebrać bo zamówienie jest na paczkomat i zapewne trafi do multiskrytki?
@Client:33581536 Jeśli nie miałeś już możliwości anulowania zamówienia, oznacza to, że było już no w realizacji, zatem nie jest to błąd sprzedawcy, że nadał towar. Widzę, że jest to zamówienie Smart, zatem zwrot masz darmowy. Proszę, odbierz tę przesyłkę i nadaj jej zwrot. 🙂
Na pewno nie była w realizacji. Zwrot był zaznaczony wczoraj a status się zmienił i przesyłka została nadana dziś. Jest jakiś sposób na to żeby otrzymać kod zwrotu przez paczkomat pomimo że zaznaczyłam że zwrot nadam samodzielnie?
A po co Ci zwrot, takiej przesyłki nie odbierasz.
Bo to trafi do multiskrytki. Nie da się w tej sytuacji odebrać jednej paczki a drugiej nie - mogę zaznaczyć problem z paczką ale to reklamacja do InPost więc bez sensu
To wybieraj, Ja bym zrobił także zwrot tej drugiej, niech sprzedający się 'dalej bawi". Jak kliknęłaś własny zwrot więc pozostaje Ci odesłać na własny koszt.
@Client:33581536 "Bo to trafi do multiskrytki. Nie da się w tej sytuacji odebrać jednej paczki a drugiej nie "
To nie odbieraj w ogóle. W końcu problem został wygenerowany przez Twój błąd przy wyborze rozmiaru.
Gdy nie odbierzesz, przesyłka wróci do sprzedawcy a ten zwróci Ci pieniądze. Wtedy możesz dokonać ponownego zakupu, ale tym razem zrób to uważnie.
Prawda jest taka, że przez Twoją nieuwagę sprzedawca ponosi dodatkowe koszty.
Brakuje ewidentnie opcji anulowania zakupu przed nadaniem ale po zakupie. Czyli w czasie gdy "zamówienie jest w przygotowaniu"
nie podpowiadaj takich głupot nawet bo zaraz to wporwadzą.....
Dlacczego głupot? Zaoszczędzi się czasu jeśli ktoś coś kupił przez pomyłkę itp a jeszcze paczka nie wyruszyła w drogę. Zwłaszcza z Chin. Po co to zawracać?
Jeżeli zaznaczyłeś zwrot przed nadaniem, nie odbieraj.
Czy możesz dokładnie określić moment nadania - oczywiście wg Ciebie?
Nadane 22.04 14:29, zwrot zgłoszony 21.04 15:04
@Client:33581536 "Nadane 22.04 14:29" ale to informacja ze strony przewoźnika czy z allegro? Na info od allegro trzeba uważać bo mają odmienną definicję "nadania" paczki niż przewoźnicy.
Od przewoźnika
Sprzedawca mógł nie zauważyć zwrotu, zdarza się. Kiwi mówi, że przesyłka jest smart więc masz darmowy zwrot. Ja bym to zrobiła tak. Klikałaś zwrot wiec masz już kod do jego nadania, on w allegro w moich zakupach jest. I w smsie powinnaś go dostać. Spisujesz sobie numer, bierzesz markera i podczas odbioru skreślasz etykietę, bazgrzesz na paczce numer zwrotu i od razu nadajesz. Polecam napisać ten numer na paczce chociaż konieczny nie jest, bo on zmniejsza prawdopodobieństwo naklejenia przez kuriera błędnej etykiety na paczce. Niestety allegro ma gdzieś prośby o możliwość samodzielnego wydrukowania etykiety do zwrotu jak na pocztę, a pomyłki kurierom się zdarzają.... I to wszystko.