Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem zestaw komputerowy u sprzedawcy, niestety w pewnym momencie komputer przestał wyświetlać obraz. Wysłałem PC w ramach gwarancji i wymienił mi zasilacz, co nie naprawiło usterki i tak samo sytuacja wyglądała po tym jak komp dotarł do mnie. Znowu wysłałem do niego komputer i po powrocie okazało się, że wpiął podrabianą kartę graficzną. (po aktualizacji windowsa i sterowników, przestała działać. Okazało się, że ma też inne wyjście niż powinna mieć tj. VGA. Jest to poprostu starsza karta graficzna, która udaje nowszą). Kiedy skonfrontowałem go z tym najpierw szedł w zaparte a później oznajmił, że moja karta graficzna jest w naprawie u producenta a ta to zamiennik. W tym momencie już nie byłem zainteresowany naprawą ponieważ uznaję, że chciał mnie oszukać i wcisnąć mi podrabiany produkt. Zaproponowałem zwrot części kwoty zakupu z zestawu ponieważ monitor działa sprawnie i chciałem go zostawić sobie.
Sprzedawca nie chce się zgodzić na zwrot w ramach rękojmi mimo, że było by to już 3 raz kiedy bym wysyłał komputer do naprawy. W tym momencie jest on u mnie. Co mogę jeszcze zrobić i gdzie mogę się zgłosić w tej sprawie?
@Uberkasztan dobrze trafiłeś , niebawem moderatorzy się odezwą @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Uberkasztan czy możesz podać numer zamówienia? Czy prowadziłeś ze sprzedającym dyskusję? Jeśli reklamujesz kupiony przedmiot to kupujący może zaproponować naprawę lub wymianę, ale tylko jeśli jest to pierwsza reklamacja. W tym przypadku jest to kolejne reklamacja, więc możesz nie zgodzić się na naprawę.
e609ed41-9302-11eb-bbd8-4d382f84eed4
Nie mogłem rozpocząć dyskusji ponieważ zakup został dokonany 1 kwietnia 2021.
Byłaby to już 3 próba naprawy a mnie interesuje zwrot części kwoty w zamian na zwrot komputera.
Problem w tym, że sprzedawca nie chce się na to zgodzić.
Musisz jasno określić żądania zwrotu środków (3 naprawa), jeżeli nie minęło 180 dni to masz dyskusje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a jak zakup na AL :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE jeżeli minęło to napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Już pisałem. Dostałem odpowiedź, że:
Wyślę do Sprzedawcy upomnienie - może Pan reklamować, a z racji że to kolejna reklamacja może Pan żądać zwrotu pieniędzy.
Sprzedawca jednak dalej odmawia przyjęcia zwrotu.
Napiszę jeszcze raz w takim razie.
@Uberkasztan dziękuję za informację. Wysłaliśmy ostrzeżenie do sprzedającego. Dopytuję jeszcze o tą sprawę i gdy otrzymam odpowiedź jak możemy wesprzeć Cię w tej sytuacji, dam znać!
@Uberkasztan Poproś Allegro, jak sprzedajacy odmówi, o umożliwienie złożenia wniosku do POK, w szczególnych przypadkach Allegro może tak zrobić.
@Uberkasztan Twoją sprawą zajął się specjalista od problemów transakcyjnych. Widzę, że jesteście w kontakcie w sprawie nr 23554327, mam nadzieję, że uda się rozwiązać ten problem. Zapewniam, że Twoja sprawa jest w dobrych rękach 🙂