Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie chce przyjac zwrotu towaru wykonanego na zamówie klienta. Czy moge ubiegac sie o zwrot poniesionych kosztow?
Proszę o pomoc
Niektóre przedmioty nie podlegają zwrotowi, są w nich przedmioty wykonane na indywidualne zamówienie. Opisz o co chodzi w tym zakupie i co to było.🤔
To było szklane etui do telefonu, na stronie aukcji były zaprezentowane wzory grafiki do wyboru. W wiadomości do sprzedawcy podałam numer wzoru. Po otrzymaniu etui zorientowałam się, że zamówienie zostało złożone nie na ten model telefonu, który posiadam, dlatego zwróciłam towar. Sprzedawca napisał mi wiadomość, że nie przyjmie zwrotu towaru ponieważ wykonał etui na indywidualne życzenie klienta i nie zwróci pieniędzy. W tej chwili nie mam ani towaru ani pieniędzy.
Jeżeli był wzór do wyboru w ofercie to nie daj się że to na indywidualne zamówienie, załóż dyskusje i tam domagaj się zwrotu środków albo wymiany, na zwykłym allegro tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:42053189 Nie możesz żądać zwrotu kosztów.
Ale jeżeli przedmiot został wykonany nieprawidłowo, niezgodnie z zamówieniem to możesz złożyć reklamację. Wtedy wykonawca powinien przedmiot naprawić, jeśli się nie da poprawić to wykonać nowy, w ostateczności może zwrócić pieniądze. Ale podstawą może być tylko reklamacja.
@Client:42053189 Jeżeli to były gotowe wzory oferowane przez sprzedawcę to wcale nie było indywidualne zamówienie. Indywidualne zamówienie byłoby gdybyś sama narysowała wzór.
Tak jak radził kolega, w menu Moje zakupy zgłaszasz problem z zakupem tego etui, domagasz się przyjęcia zwrotu zgodnie z przepisami i zwrotu zapłaconej kwoty.