Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłem przepływomierz. Po zamontowaniu, silnik zaczął pracować bardzo niestabilnie, więc zwróciłem towar. Sprzedawca powiedział że czujnik ma ślady montażu i teraz może zwrócić mi tylko 50 zł zamiast 297 zł. Czy faktycznie tak powinno być? Przecież bez montażu nie da się sprawdzić poprawność roboty. Dziękuję
Client:61414732 w zakładce ,, moje zakupy - szczegóły ,, zgłoś ,, problem z zakupem ,, , wszystko dalej potoczy się intuicynie .
@Client:61414732 Nie zwróciłeś bez podania przyczyny, tylko złożyłeś reklamację ze względu na wady. Przy reklamacji sprzedawca nie ma prawa Ci niczego potrącać. Wyślij mu dodatkowo informację, że była to reklamacja z rękojmi ze względu na wady i napisz, że domagasz się naprawy, wymiany na jego koszt lub zwrotu wszystkich kosztów. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sprzedawca musi spełnić Twoje żądania. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji. W ostateczności, gdy sprzedawca mimo to nie odda Ci całej wpłaty i kosztu odesłania lub nie dośle towaru zgodnego z opisem, złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wcześniej, po 14 dniach, zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy - wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni.
@Client:61414732 Najlepiej jak firma która ci go zakładała potwierdzi że był on uszkodzony .Jeśli sam zakładałeś a nie masz do tego uprawnień sprzedawca może mieć podstawę że z własnej winy go uszkodziłeś nie mając do tego wymaganych kwalifikacji.
Właśnie nie zwróciłem uwagi i automatycznie został wybrany punkt "zrezygnuj bez podania przyczyny"
Czyli sprzedawca słusznie potraktował to, jako zwrot, a tym przypadku miał prawo obniżyć wartość towaru. Pisz doń i poinformuj go, że nie był to zwrot konsumencki, a reklamacja z ramienia rękojmi.
@Vryko, miło Cię tu widzieć. 🙂
@Client:61414732 No więc doślij sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne z określeniem wad i swoimi żądaniami. Potem otwórz Dyskusję i poproś o pomoc Allegro. Napisz tam, że odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny w wyniku błędu, ponieważ towar jest wadliwy, niezgodny z opisem.