anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie odebrał zwrotu - co teraz?

opadek12
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Zakupiłam przedmiot od jednego ze sprzedających. Jednak nie spodobał mi się i zgodnie z prawem wysłałam formularz zwrotu tego samego dnia oraz nadałam paczkę przesyłka pocztową kolejnego dnia. Upominam się o płatność. Dzisiaj sprawdzam status przesyłki, a ona - DWUKROTNIE awizowana - wraca do mnie.

Czy mogę ją odesłać ponownie i żądać zwrotu kosztów?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

Marc_Oz
#11 Animator#

Miałem podobny przypadek. Sprzedawca koniecznie chciał naprawić wadliwy towar, a ja już nie chciałem towaru tej marki. Z dyskusji (na Allegro) wynikało, że nie ma innej opcji. Ostatecznie dokonałem zwrotu towaru i sprzedawca ... uszanował moją wolę. Teraz ja szanuję takich sprzedawców.

oznacz moderatorów