Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiony towar został zwrócony następnego dnia do Sprzedawcy. Przez kuriera InPost zostały podjęte dwie próby doręczenia paczki, jednakże Sprzedawca ze względu na swój urlop jej nie odebrał (niestety o urlopie nie wiedziałem przed dokonaniem zwrotu). Przesyłka została zwrócona do Paczkomatu, z którego nadałem zwrot, jednakże przez moją nieobecność, nie została odebrana. Po dwóch dnia została odesłana do Magazynu Przesyłek Niedoręczalnych. Towar odesłałem nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyłem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Czy w tej sytuacji to po stronie Sprzedawcy jest obowiązek kontaktu z InPostem w celu odebrania paczki? Dziękuję za pomoc.
@Client:48414734 to już jego problem , środki ma Ci zwrócić max. 14-tego dnia od złożonego oświadczenia o rezygnacji z zakupu . Jeśli będzie robił problemy wróć do nas .
Dziękuję bardzo za pomoc 😊
@Client:48414734 Niestety urlop nie zwalnia sprzedającego z obowiązków, więc załatwi sobie sprawę po powrocie, Ty czekasz na zwrot środków.
kurcze .... Lef ... dałbym Ci w punkta , ale to przecież obciach .😷
I również dziękuję za szybką pomoc 😁
To klient, który zwraca produkt odpowiada za jego doręczenie. Powinieneś pokryć koszty zwrotu -zwrotu. I nadać paczkę ponownie. Oczywiście na twój koszt.
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował kupującego o konieczności ich poniesienia.
@Client:48414734 nie słuchaj ich, tu odpowiadają sami sprzedający, a oni nie chcą dla Ciebie najlepiej
@Halfrunt Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy z tym, że może on się wstrzymać ze zwrotem płatności, dopóki nie otrzymania rzeczy z powrotem lub nie dostanie dowodu wysyłki.
W tym wypadku sprzedawca otrzymał dowód wysyłki bo jak mniemam zwrot był wykonany systemowo .
Tak, zwrot wygenerowany przez system na Allegro, który utworzył kod do nadania przesyłki poprzez InPost.
@Client:48414734 czyli sprzedawca dostał informację o rezygnzacji oraz numer przesylki zwrotnej ,a dalej idąć nie poinformował Cię o urlopie bo zapewne wiedząc o tym wstrzymałbyś się z nadaniem zwrotu .
@az1rael tak , masz rację , w takim przypadku powinna wyskoczyć informacja o przerwie w sprzedaży , ale to już nie jest problem klienta .
@Client:48414734 Odczekaj te ustawie 14dni, ale od chwili zgłoszenia zwrotu.
W tym przypadku nawalilo allegro bo jak sprzedawca mial systemowo odznaczony urlop to nie powinno sie dac wygenerowac systemowego zwrotu
@mdrogeria bedę złośiwy. sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu. Bo wartość towaru który otrzymał jest równa 0. :).
@owady ba! na jakiej podstawie ma obniżyć skoro nie miał kontaktu ze zwracanym towarem ?
Przypomnę Ci,że klient zrobił wszystko jak powinien to sprzedawca nie odebrał zwrotu .
@mdrogeria W tym wypadku kupujący wg mnie jest OK.
Nawiąże do postu z kilku miesięcy, uważam że jeżeli towar był używany i odpieczętowany z folii, jak np Gry, CD, DVD, BLU-RAY to jeżeli nie można go reklamować to powinien sprzedawca zwrócić pieniądze ale o pomniejszoną wartość bo , towar był jednak używany - np słuchany, odtwarzany i odpieczętowany z folii , o ile się nie mylę .
@Alan_700 treści cyfrowe są wyłączone ze zwrotów