Sprzedawca nie odebrał zwrotu, paczka w Magazynie Przesyłek Niedoręczalnych InPost.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiony towar został zwrócony następnego dnia do Sprzedawcy. Przez kuriera InPost zostały podjęte dwie próby doręczenia paczki, jednakże Sprzedawca ze względu na swój urlop jej nie odebrał (niestety o urlopie nie wiedziałem przed dokonaniem zwrotu). Przesyłka została zwrócona do Paczkomatu, z którego nadałem zwrot, jednakże przez moją nieobecność, nie została odebrana. Po dwóch dnia została odesłana do Magazynu Przesyłek Niedoręczalnych. Towar odesłałem nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyłem oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Czy w tej sytuacji to po stronie Sprzedawcy jest obowiązek kontaktu z InPostem w celu odebrania paczki? Dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48414734 to już jego problem , środki ma Ci zwrócić max. 14-tego dnia od złożonego oświadczenia o rezygnacji z zakupu . Jeśli będzie robił problemy wróć do nas .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo za pomoc 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48414734 Niestety urlop nie zwalnia sprzedającego z obowiązków, więc załatwi sobie sprawę po powrocie, Ty czekasz na zwrot środków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kurcze .... Lef ... dałbym Ci w punkta , ale to przecież obciach .😷
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I również dziękuję za szybką pomoc 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To klient, który zwraca produkt odpowiada za jego doręczenie. Powinieneś pokryć koszty zwrotu -zwrotu. I nadać paczkę ponownie. Oczywiście na twój koszt.
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował kupującego o konieczności ich poniesienia.
@Client:48414734 nie słuchaj ich, tu odpowiadają sami sprzedający, a oni nie chcą dla Ciebie najlepiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Halfrunt Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy z tym, że może on się wstrzymać ze zwrotem płatności, dopóki nie otrzymania rzeczy z powrotem lub nie dostanie dowodu wysyłki.
W tym wypadku sprzedawca otrzymał dowód wysyłki bo jak mniemam zwrot był wykonany systemowo .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, zwrot wygenerowany przez system na Allegro, który utworzył kod do nadania przesyłki poprzez InPost.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48414734 czyli sprzedawca dostał informację o rezygnzacji oraz numer przesylki zwrotnej ,a dalej idąć nie poinformował Cię o urlopie bo zapewne wiedząc o tym wstrzymałbyś się z nadaniem zwrotu .
@az1rael tak , masz rację , w takim przypadku powinna wyskoczyć informacja o przerwie w sprzedaży , ale to już nie jest problem klienta .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48414734 Odczekaj te ustawie 14dni, ale od chwili zgłoszenia zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tym przypadku nawalilo allegro bo jak sprzedawca mial systemowo odznaczony urlop to nie powinno sie dac wygenerowac systemowego zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria bedę złośiwy. sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu. Bo wartość towaru który otrzymał jest równa 0. :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@owady ba! na jakiej podstawie ma obniżyć skoro nie miał kontaktu ze zwracanym towarem ?
Przypomnę Ci,że klient zrobił wszystko jak powinien to sprzedawca nie odebrał zwrotu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria W tym wypadku kupujący wg mnie jest OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nawiąże do postu z kilku miesięcy, uważam że jeżeli towar był używany i odpieczętowany z folii, jak np Gry, CD, DVD, BLU-RAY to jeżeli nie można go reklamować to powinien sprzedawca zwrócić pieniądze ale o pomniejszoną wartość bo , towar był jednak używany - np słuchany, odtwarzany i odpieczętowany z folii , o ile się nie mylę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Alan_700 treści cyfrowe są wyłączone ze zwrotów