Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
14 listopada o 13.24 zakupiłam dwie pozycje od sprzedawcy [edycja] Zapłaciłam 47,50 ale nadal status jest "nieopłacone". Dziś wysłałam zapytanie do sprzedawcy i dostałam odpowiedź:
"Dzień dobry. Zapłaciła Pani bezpośrednio na rachunek PayU zamiast na nasz. Bardzo proszę zwrócić się z prośbą o wyjaśnienie bezpośrednio do allegro. My niestety nie widzimy wpłaty.
Pozdrawiamy"
Co mam zrobić?
Pozdrawiam
@anette1221 Pytaj tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Użyj opcji czatu, będzie szybciej.
@anette1221 Prawdopodobnie wpłata została anulowana. Sprawdź status płatności. Jeśli pieniądze zostały pobrane z konta, wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. W zakładce Kupione Ponów płatność.
Dziękuję. Wpłata jest zwrócona. Wszystko ok. Pozdrawiam