anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie otrzymał mojej wpłaty, środki z mojego konta zostały pobrane.

anette1221
#7 Wielbiciel#

14 listopada o 13.24 zakupiłam dwie pozycje od sprzedawcy [edycja] Zapłaciłam 47,50 ale nadal status jest "nieopłacone". Dziś wysłałam zapytanie do sprzedawcy i dostałam odpowiedź:

"Dzień dobry. Zapłaciła Pani bezpośrednio na rachunek PayU zamiast na nasz. Bardzo proszę zwrócić się z prośbą o wyjaśnienie bezpośrednio do allegro. My niestety nie widzimy wpłaty.
Pozdrawiamy"

Co mam zrobić? 

Pozdrawiam

document_20201117103531.pdf.png

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Vryko
#18 Luminarz#

@anette1221 Pytaj tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Użyj opcji czatu, będzie szybciej.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@anette1221 Prawdopodobnie wpłata została anulowana. Sprawdź status płatności. Jeśli pieniądze zostały pobrane z konta, wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. W zakładce Kupione Ponów płatność.

oznacz moderatorów

anette1221
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Wpłata jest zwrócona. Wszystko ok. Pozdrawiam

oznacz moderatorów