Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie otrzymał płatności przelewem tradycyjnym, mam potwierdzenie dokonania płatności (kilka dni temu) a do dnia dzisiejszego sprzedawca jak twierdzi, nie otrzymał płatności - formą był przelew tradycyjny, dalej widnieje "opłać zakupy".
@TREWERT gdzie dokonywałeś płatności? Taki przelew księguje się nawet 3 dni o ile został wykonany poprawnie. Jeżeli dokonywałeś tego w banku/poczcie/punkcie upewnij się że osoba przepisująca tytuł przelewu nie popełniła błędu bo to najczęstsze przyczyny nie zaksięgowania na koncie sprzedawcy.
Możesz przesłać potwierdzenie do allegro to Ci powiedzą co z Twoja wpłatą Przelew bankowy
@TREWERT sprawdziłam to i płatność ma status "nieudana". W takiej sytuacji zwrot wpłaty dostaniesz na rachunek bankowy, z którego opłacono transakcję. W przypadku braku danych lub zwrotu płatności z placówki pocztowej, PayU skontaktuje się z Tobą i poprosi Cię o dane do zwrotu płatności. Sprawdź proszę czy nie otrzymałeś wiadomości od operatora płatności.
Sprzedajacy anulował sprzedaż ,powodem wadliwy towar,napisal ze pieniadze zwrocone ale nie otrzymał
Sprzedający nie może anulować transakcji.
Jeżeli zwrócił Ci pieniądze, otrzymasz stosowny e-mail od Allegro. Czy otrzymałeś/aś takowy?
Nic kompletnie otrzymaliśmy. Nie możemy absolutnie nic uczynić, a sprzedawca odsyła nas do kontaktu z allegro.
@apsik246 A gdzie był zakup na zwykłym Allegro czy na AL, na zwykłym po zwrocie środków wracają tam skąd wyszły, Allegro wysyła maila, na AL sprzedajacy może tylko zwrócić środki na konto podane przez kupującego, jeżeli nie zwrócił otwórz dyskusję.
@apsik246 czy chodzi o zamówienie nr c0557431-f8a9-11ec-8b28-2324d34786e0?
Jeśli tak, to sprzedający wczoraj zlecił zwrot do tego zamówienia. Zwrot zaksięgował się poprawnie i powinnaś otrzymać go na konto, z którego opłaciłaś zamówienie. Daj proszę znać, jeśli nie odnajdziesz go na swoim koncie.
Chodzi o nr zamówienia b5eba7d1-f386-11ec-bfbb-a122809dee04. Sprzedawca nie może zlecić zwrotu należności, ponieważ twierdzi, że nie otrzymał zapłaty.
@TREWERT połączyłam te dwa wątki. Widzę, że teraz została utworzona nowa płatność i ma status "rozpoczęta", czyli rozumiem, że chcesz otrzymać przedmiot? I teraz czekamy, żeby ta nowa się prawidłowo zaksięgowała? Jakby były problemy, to daj proszę znać, będę działać 🙂