Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
kupiłem przedmiot, nie tani 1590 zł. Sprzedawca nie wysyłał. Napisałem poprzez wiadomości allegro, też nie odpisywał. Odpisał dopiero automatyczną odpowiedź po utworzeniu dyskusji. Odpowiedź w stylu "serdecznie przepraszamy, zwrócimy..." ale nic z tego nie wynika. Oczywiście poprosiłem o pomoc pracownika allegro w dyskusji i co? Oczywiście odpowiedział automat. Po czym znów odpowiedział sprzedawca, także z automatu. Towaru nie ma, zwrotu pieniędzy nie ma. Jak to ugryźć?
Jeśli dyskusja nie pomoże, po 14 dniach od zakupu wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję. Już samo wypełnienie i wysłanie wniosku stawia na baczność sprzedawcę i sprawia, że działania Allegro są bardziej zdecydowane.
@Lukm87 W tym momencie poproś Sprzedającego w dyskusji o podanie konkretnej daty wysyłki lub dokładnej daty zlecenia zwrotu środków na Twoje konto.