Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Odesłałem rzecz, która się zepsuła do sprzedawcy z paragonem i wszystkim co potrzebne.
Sprzedawca na swoim koncie miał adres do reklamacji na który nadałem przesyłkę i powiadomiłem o wysyłce i odpisał, że jest inny adres, ale już przesyłka poszła i nawet nie odpisał czy to ogarnie. Po miesiącu pytam czy ma tą paczkę i zapytał o numer przesyłki więc wysłałem i cisza. Po miesiącu pytam czy coś wiadomo- dalej cisza. Mogę cokolwiek zrobić oprócz straszenia sądem?
Opisz tu dokładnie co kupiłaś i jak reklamowałaś ten przedmiot, bo to była jakaś rzecz, prawda?
@rymek199 Możesz, napisz tu o problemie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@rymek199, czy możesz podać numer tego zamówienia?
Numer: cf843770-05de-11ec-8971-67233e601d58
Głośnik akustyczny kupiony w sierpniu 2021 nowy z 2 letnią gwarancją.
Sprzedawca aktywny i wciąż na swoim koncie ma ten sam adres do reklamacji na który odesłałem głośnik.