Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie wysłał mi faktury za zakup. W dyskusji z nim prowadzonej odpisał, że wyśle ją w formie elektronicznej. Minęło już 4 dni od tej rozmowy i faktury brak. Brak też kontaktu.
Zgłosiłem to do doradcy Allegro i wysłano mu upomnienie, żeby skontaktował się do poniedziałku do g. 20.30, dzisiaj. Nie było kontaktu. Nie reaguje na monity Allegro. Doradca zasugerował, że w razie braku kontaktu z jego strony, mam do nich napisać.
Ponownie zgłosiłem to przez formularz do Allegro, aktualnie czat doradcy nie działa.
Co mogę więcej zrobić?
Właśnie dostałem fakturę razem z kluczem.
@hagen77 Bardzo się cieszę, że tak się udało załatwić, naprawdę mi ulżyło, bo cały dzień się martwiłem. Co to za klucz dostałeś do faktury?
To klucz do Windows 10.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Dostałem również odpowiedź od Allegro Kontakt, ale po tym jak już dostałem fakturę. Wysłano mu ostateczne ostrzeżenie.
Już raz miałem otwartą dyskusję i wg Allegro kontakt nie mogę założyć nowej. Spóźniał się z wysyłką towaru, skorzystał z oferty Inpost weekendowe nadania.