anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie wysłał towaru po przelewie (jak sprawdzić usunięte ogłoszenie?)

Krzeszny
#9 Pomysłodawca#

21 lutego dałem się jak głupi namówić na przelew natychmiastowy na konto bankowe w sprawie ogłoszenia użytkownika bedhunm z kartą graficzną. W tytule przelewu wpisałem nazwę przedmiotu, w danych – dane rzekomej firmy.

Zadzwonił do mnie przez telefon, rozmawialiśmy chwilę i powiedział, że w przypadku sprzedaży przez Allegro trzeba by było doliczyć VAT i prowizję, a ja nie nalegałem na przesyłkę pobraniową. Nie znam się na fakturach, a on wysłał fakturę w pliku JPG i zapłaciłem przelewem. Firma z faktury niby istnieje, ale bez adresu e-mail i bez wcześniejszych opinii. Faktura mogła być sfałszowana.

Minęło 5 dni i od przelewu sprzedawca się nie odzywa i nie odbiera telefonu. Zgłosiłem to już do banku i do Allegro, ale jeszcze nie na policję. Ogłoszenie jest nieaktualne, więc nie można go wyświetlić, a na policji mówili, żebym zrobił zrzuty ekranu konwersacji i ogłoszenia (na dowód, za co zapłaciłem).

Czy można jakoś sprawdzić zawartość usuniętego ogłoszenia?

https://allegrolokalnie.pl/oferta/msi-geforce-rtx-4070-ti-ventus-3x-e1-12g-oc-12gb

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#

A na pewno była to oferta z Allegro?

oznacz moderatorów

Krzeszny
#9 Pomysłodawca#

Było to ogłoszenie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pytam bo często posyłają linki z ofertą, niby z Allegro a to oszustwo.

oznacz moderatorów

Krzeszny
#9 Pomysłodawca#

No przecież w pytaniu umieściłem link do ogłoszenia (a właściwie do oferty, używająć nomenklatury Allegro).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Krzeszny Na ile atrakcyjna była cena w ogłoszeniu że dałeś się namówić na przelew?

oznacz moderatorów

Krzeszny
#9 Pomysłodawca#