anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie wywiązuje się z gwarancji. Czy Allegro może pomóc?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Jacek_Kaczmarek
#8 Zapaleniec#

Kupiłem głośniki komputerowe prawie 2 lata temu i wciąż są na gwarancji sprzedawcy. Subwoofer się zepsuł. Sprzedawca poprosił o przesłanie uszkodzonego subwoofera co zrobiłem 15 kwietnia czyli 7 tygodni przed niniejszym wpisem. Cały czas nie otrzymałem naprawionego czy też wymienionego sprzętu.

Przez ten czas sprzedający zbywa moje maile odpowiedziami typu "dostanie pan sprzęt w poniedziałek" po czym sprzęt nie przychodzi. Sprzedawca zyskuje kilka dni i zaczynamy od nowa.

wybieram się z tym do Rzecznika praw konsumenta ale chciałem sprawdzić czy mogę uzyskać jakąś pomoc od Allegro (nie mam już możliwości rozpoczęcia dyskusji - zbyt dużo czasu upłynęło od zakupu)

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
konto zamknięte
Nie dotyczy

A jakby spróbować z dyskusją allegro? 🙂 czy już za późno? 😮

oznacz moderatorów
Jacek_Kaczmarek
#8 Zapaleniec#

no właśnie tak jak pisałem za późno

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

czyli można powiedzieć, że sprzedający ci przechowuje sprzęt, albo jest to zuchwała kradzież, może porozmawiaj z policjantem na komendzie, czy warto od razu składać zawiadomienie 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Allegro może pomóc. Skontaktuj się w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów
Jacek_Kaczmarek
#8 Zapaleniec#

Dzięki xyz96 , skorzystałem z linku i poinformuję o skutku

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jacek_Kaczmarek widzę, że otrzymałeś od nas odpowiedź i prześłaliśmy upomnienie do sprzedawcy. W razie dalszych kłoptów kontynuuj z nami korespondencję mailową. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
Jacek_Kaczmarek
#8 Zapaleniec#

sprawa jest w toku. tj jestem w kontakcie z Allegro ale na razie bez reakcji sprzedawcy.

oznacz moderatorów
Jacek_Kaczmarek
#8 Zapaleniec#

xyz96 dziękuję za ten link.

 

Dostałem pomoc i sprzedający(😡) przesłał mi sprzęt. 😀

Allegro monitowało go 2 razy bezskutecznie ale w końcu pomogły jakieś ograniczenia które na niego nałożono (niestety nie wiem jakie) i to co powinien zrobić w 2 tygodnie zrobił po 2 miesiącach.

pozdrawiam

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Brawa dla Allegro za skuteczną pomoc 🙂

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Jacek_Kaczmarek jeśli korzystałeś z gwarancji to gwarant ustala zasady i czas naprawy nie ma tu żadnych ram czasowych jak w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@kostas11 O nie nie, nie zgodzę się;]

Art. 580 kc
§ 2. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w § 1.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Client:86246992
#7 Wielbiciel#

zalogowany  narazie nie kupuję tylko oglądam co mam kupić ja wszystko napisałem nawet swój adres numer domu i gdzie mieszkam

oznacz moderatorów