Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciliśmy zakupiony produkt. Zwrot został przyjęty, ale pieniędzy nie zwrócono w całości, minął już miesiąc.Co zrobić w takiej sytuacji?
@Client:104721548 Cześć, czy kontaktowaliście się w tej sprawie ze sprzedającym, z jakiego powodu nie zwrócono pieniędzy w całości?
@Client:104721548 , @ko_alka Wydaje mi się że to sprzedajacy podejmując decyzję o obniżeniu zwrotu powinien poinformować kupującego dlaczego obniżył zwrot i jak to wyliczył. Wtedy kupujący ma możliwość odwołać się, albo negocjować lub zaakceptować decyzję sprzedającego, jeśli uzna potrącenie za uzasadnione.
Kupujący w tej sytuacji nie musi prosić sprzedającego o łaskawe wyjaśnienie lecz ma narzędzia w postaci dyskusji a ostatecznie może przecież wystawić negatywny komentarz jeśli z potrąceniem kwoty się nie zgadza..
Client:10472154
@Client:104721548 a ile miał oddać a ile dostaliście, nie było przypadkiem częściowo płacone kupnem ???
Zapłacono 14 000 tysięcy złotych, z czego zwrócono jedynie 1800. Odpowiada bardzo długo i nie ma z jego strony żadnych konkretów. Wszystko trwa już od miesiąca!
@Client:104721548 Proszę o numer tego zamówienia
Dyskusja, nie może tyle potrącać bez potwierdzenia powodu.
@Client:104721548 a to był zwrot konsumencki, bez podania przyczyny, i towar był odesłany w stanie jakim przyszedł ? pytam bo często reklamowany towar jest zwracany jako odstąpienie i sprzedawca zgodnie z UK wycenia to co dostał 😞
To Polska firma, zawsze możesz udać się do Rzecznika Konsumenta 🙂