anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca oferuje darmową grę komputerową i rabat za wystawienie pozytywnej opinii.

madziamati
#7 Wielbiciel#

Jak w temacie, czy sprzedawca tak może? Zamówiłem biurko, wszystkie opinie były na 5 gwiazdek. Razem z produktem przyjechała instrukcja, na której odwrocie widnieje informacja, że jeśli wystawi się 5 gwiazdek sprzedawcy i produktowi to otrzyma się darmową grę i rabat na następne zamówienie.

Biurko przyjechało w zniszczonym opakowaniu i brakuje części, więc chciałem wystawić złą opinię i ostrzec innych allegrowiczów przed złudzeniem pozytywnych ocen.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@madziamati co ma jedno do drugiego, reklamuj jak sprzedawca naprawi szkody i uzna reklamację wystaw po 5 gwiazdek za obsługę, chyba że wolisz zamiast reklamacji, grę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@madziamati Tak postępują jak widać nieuczciwi sprzedawcy - wysyłają buble i próbują przekupić kupującego w celu otrzymania zakłamanej, pozytywnej oceny. Nie rób tego, to patologia, wystaw zasłużony komentarz - ostrzeżesz tym innych kupujących przed problemami.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 skąd wiesz ze to nieuczciwy sprzedawca a nie firma kurierska zniszczyła?🤔 ot tak pytam...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@madziamatiZ opiniami i ocenami powinieneś się wstrzymać do czasu wyjaśnienia zaistniałego faktu ze sprzedawcą. To nie musi być wina sprzedawcy jak sugeruje pytaniem @pinsplash . Powinieneś spisać protokół uszkodzeń, stanu przesyłki, złożyć reklamacje u dostawcy wraz z rzeczeniem się praw do reklamacji na rzecz sprzedawcy i wysłać sprzedawcy dokumentacje a on powinien się wszystkim zająć, reklamacją i wyjaśnianiem.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@madziamati Jak ta gra jest tak dobra, słusznie pozytywny komentarz.😁

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@madziamati Oczywiście że za towar odpowiada sprzedawca i nie daj się przekupić.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@madziamati Z niczym się wstrzymuj, za braki w dostawie i za zniszczone opakowanie wystaw zasłużonego negatywa - następnym razem dokładnie sprawdzi przy wysyłce. Za towar i za przesyłkę, jej uszkodzenie, braki odpowiada względem Ciebie sprzedawca.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @madziamati@kostas11  dobrze Ci poradził. Zanim wystawisz negatywną ocenę, skontaktuj się ze Sprzedającym i ustal szczegóły reklamacji. Jeżeli będziesz zadowolony z obsługi będziesz mógł wystawić pozytywną ocenę.

@madziamati czy mogę Cię poprosić o przesłanie zdjęcia instrukcji, w której pojawia się taka propozycja?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów