Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałbym wiedzieć co sądzicie o prośbach sprzedawców odnośnie usuwania ocen niewygodnych dla sprzedawców, ponieważ dostaje kolejną prośbę o usunięcie komentarza z powodu niskiej oceny kwoty opłat za przesyłkę.
Uważam, że jeśli pojawia się żądanie oceny to należy to wziąć na klatę albo nie zawracać głowy.
Selekcja ocen to nic innego jak manipulacja, a w konsekwencji wprowadzanie w błąd klientów.
@Antar3 Myślę, że nie ma tym nic złego. Zdarza się, że kupujący, pod wpływem emocji, wystawi zbyt surowe oceny i gdy ochłonie, chętnie zmieni. Inny jest pewny, że ocenił zasadnie i nie zmieni. Poprosić o usunięcie lub zmianę zawsze można.
Wykup sobie Smarta i będziesz mieć przesyłki za darmo. Już większość sprzedawców to udostępnia.
Wykup sobie Smarta i będziesz mieć przesyłki za darmo. 🙂
Masz rację i całkowicie się z tym co piszesz zgadzam.
Ale mam jedną uwagę: smart jest dobry jeśli kupujesz często.
@Antar3 A mogę zapytać czemu uznałeś, że kwota za wysyłkę była za wysoka?
Zawsze oceniam koszt wysyłki w stosunku do wartości zamówienia.
Muszę powiedzieć, że to **piiip**yczny sposób oceny 🙂
@Antar3 Ja wiem, co teraz się stanie 🙂 To dyskusje kupujących, ale odpowiadają tu niemal wyłącznie sprzedawcy, którzy zaraz na Ciebie naskoczą, że jak to, ośmieliłeś się obniżyć ocenę za koszt wysyłki? Nie można obniżać, sprzedawcy na tym nie zarabiają, te koszty są najniższe, jakie mogą być, więc zawsze ma być 5 gwiazdek, dlatego koniecznie usuwaj komentarze po takich prośbach, gdy wystawiłeś mniej niż 5 😄
@xyz96 Niekoniecznie. Ale faktem jest to, że czasem sprzedawca dostaje po garbie za koszt przesyłki, na który nie ma wpływu.
"Skoro sprzedawcy na tym nie zarabiają" - jak twierdzisz, to niech nie żądają komentarzy i ocen. Proste jak konstrukcja cepa.
@Antar3 nie zarabiają a nawet płacimy prowizję od dostawy często jest to 1 - 2 zł więc jesteśmy w plecy 😞 a to nie sprzedawca żąda komentarzy tylko allegro co jakiś czas wysyła przypomnienia 😉
Nie będę niczego usuwał. Powtarzam pytanie: w jakim celu pytać kupującego o ocenę kosztów, na które on nie ma ani wpływu ani informacji o sposobie naliczania tych kosztów?
To takie skomplikowane pytanie, czy może logika niektórych zawodzi?
@Antar3 "ani informacji o sposobie naliczania tych kosztów" - to jakiś problem zajrzeć w cennik przewoźnika? Czy może lenistwo zwyciężyło?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Antar3 no właśnie oceniłeś koszt wysyłki ? był wysoki to było poszukać gdzie indziej 🙂 skoro znałeś koszty dostawy to czemu teraz po gwiazdkach ? Napisz mi proszę kiedy koszt wysyłki jest wysoki a kiedy akceptowalny, podając przewoźnika bo z reguły te co są na allegro są wynegocjowane przez allegro i sprzedawcy nie mogą doliczyć kartonika i innych materiałów do pakowania ?
@kostas11 Panie a mój dziadek pamięta jak polecony 1PLN kosztował!
A co ma piernik do wiatraka ? Kwestia wysokości opłaty za przesyłkę, a ocena wysokości opłaty to dwie różne sprawy. Nie oceniam ani negocjacji przewoźnika z Allegro ani innych czynników. Zapytano mnie o to, jak oceniam koszt przesyłki. Odpowiedziałem, oceniłem i to moja ocena i moje do niej prawo. Koniec i kropka.
@Antar3 oczywiście że masz rację, ale sprzedawcy mają potem problemy ze smartem i jakością obsługi 😞 Z powodu że np, paczkomat kosztuje 8,99 zł z tego muszą zapłacić 1 zł prowizji, kartonik i materiały więc są w plecy 2 zł a na dodatek dostają po gwiazdkach 😞
Rozumiem że jak byś nie dostał prośby o ocenę byś nie oceniał ? więc zrobiłeś to po złości ? robiąc krzywdę bogu winnemu sprzedawcy 😞
Niczego nie robię po złości bo nie ma ku temu powodu. Co mi insynuujesz?
Wyjaśniłem jak oceniam koszty przesyłki, a co i jak to się odbywa na płaszczyźnie sprzedawcy to nie moja bajka. Ja nie sprzedaję ale kupuję i oceniam nabycie towaru we wszystkich aspektach kosztów transakcji.
@Antar3 CL
@Antar3 właśnie @pinsplash mnie wyprzedził. Jak dostaję po gwiazdkach za koszt przesyłki, to kupujący już u mnie nie kupi- muszę dbać o kupującego, żeby nie przepłacał za przesyłkę.