Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem nowy telefon na platformie Allegro i po kilku miesiącach dostrzegłem wadę telefonu (IPHONE X S MAX) chodzi o to że , telefon słabop wyszukuje sieci wi fi ale ich nie zapamiętuje i nie łączy się automatycznie z zapisaną siecią , wysłałęm do sprzedającego na gwarancję stwierdził , że usterkę naprawił wymieniając antenę z zasięgiem ale niestety nie zadziałało , więc znów wysłałęm telefon i stwierdził , że u niego w serwisie wszystko działa wiec nagrałem filmik , z usterką to tweraz twierdzi , że to wina domowego routera , sprawdzane prawie na 200 urządzeniach i problem ciągle jest. Więc co mogę teraz zrobić?
Rękojmia, najlepiej do serwisu bo to słowo przeciw słowu ale jak usterka się powtarza to masz prawo do zwrotu środków albo wymiany telefonu.
Sprzedawca twierdzi , że serwis tez twierdzi , że u nich wszytstko działa tylko ja mam jakiś problem 😞
@Client:44165913 To może być wina routera > znam ten ból > właśnie zgłosiłem do swojego operatora problem z wi-fi > mają wymienic router na nowy.
Albo tak jak Ci napisał @LEW433 > serwis > opinia > rękojmia.
Wiesz sprawdzałem na routerach w pracy u znajomych w hotelach w galeriach chyba z 200 punktów w sumie i usterka nie znikneła:(
@Client:44165913 Miałem kiedyś podobny problem w Samsungu S8. W mojej sieci WI-FI działały wszystkie urządzenia poza tym S8 oraz ten sam S8 działał na każdej innej sieci WI-FI.
Rozwiązaniem okazało się błędne przypisywanie adresów MAC lub coś podobnego - nie pamiętam szczegółów ale na Twoim miejscu poszedłbym w tym właśnie kierunku próbując rozwiązać problem.
Jakiego masz dostawcę internetu i jaki to router?
Orange swiatłowód router Funbox 6
Ja również miałem Orange i wyczytałem, że był to problem typowo z ich urządzeniem Funbox.
Może i bym stawiał na orange ale ta sytuacja powtarza się wszędzie na każdym routerze
Rozumiem, że resetowałeś urządzenie do ustawień fabrycznych?
@Client:44165913
https://forum.dobreprogramy.pl/t/funbox-6-problem-z-wi-fi-na-iphonie/650371/6
"Dziękuję za pomoc.
Zadzwoniłem na infolinię Orange, przedstawiałem problem, przełączano, testowano, aż połączono mnie z gościem od urządzeń mobilnych. I usłyszałem „znamy problem łączności Iphonów z Funbox 6, pisaliśmy do Apple i mają wydać aktualizacje do telefonów naprawiająca problem”
Pare lat temu mialem taka przygode z samsungiem okazalo sie ze po zmianie kanalu na routerze i telefonie wszystko zaczelo hulac dokladnie nie pamietam ale chodzilo o to ze oba dzialaly na powszechnej czestotliwosci gdzie byl tlok sciagalem apke ktora zrobilem pomiary i zmienilem w obu urzadzeniach dokladnie czy to kanal czy czestotliwosc na taka malo uzywana i wszystko zasuwalo z kopyta