anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca twierdzi, że telefon który mu wysłałem na gwarancję jest sprawny.

Client:44165913
#1 Nowicjusz#

Kupiłem nowy telefon na platformie Allegro i po kilku miesiącach dostrzegłem wadę telefonu (IPHONE X S MAX) chodzi o to że , telefon słabop wyszukuje sieci wi fi ale ich nie zapamiętuje i nie łączy się automatycznie z zapisaną siecią , wysłałęm do sprzedającego na gwarancję stwierdził , że usterkę naprawił wymieniając antenę z zasięgiem ale niestety nie zadziałało , więc znów wysłałęm telefon i stwierdził , że u niego w serwisie wszystko działa wiec nagrałem filmik , z usterką to tweraz twierdzi , że to wina domowego routera , sprawdzane prawie na 200 urządzeniach i problem ciągle jest. Więc co mogę teraz zrobić?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Rękojmia, najlepiej do serwisu bo to słowo przeciw słowu ale jak usterka się powtarza to masz prawo do zwrotu środków albo wymiany telefonu.

oznacz moderatorów

Client:44165913
#1 Nowicjusz#

Sprzedawca twierdzi , że serwis tez twierdzi , że u nich wszytstko działa tylko ja mam jakiś problem 😞

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:44165913 To może być wina routera > znam ten ból > właśnie zgłosiłem do swojego operatora problem z wi-fi > mają wymienic router na nowy.

Albo tak jak Ci napisał @LEW433 > serwis > opinia > rękojmia.

oznacz moderatorów

Client:44165913
#1 Nowicjusz#

Wiesz sprawdzałem na routerach w pracy u znajomych w hotelach w galeriach chyba z 200 punktów w sumie i usterka nie znikneła:(

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:44165913 Miałem kiedyś podobny problem w Samsungu S8. W mojej sieci WI-FI działały wszystkie urządzenia poza tym S8 oraz ten sam S8 działał na każdej innej sieci WI-FI.
Rozwiązaniem okazało się błędne przypisywanie adresów MAC lub coś podobnego - nie pamiętam szczegółów ale na Twoim miejscu poszedłbym w tym właśnie kierunku próbując rozwiązać problem.

Jakiego masz dostawcę internetu  i jaki to router?

oznacz moderatorów

Client:44165913
#1 Nowicjusz#

Orange swiatłowód router Funbox 6

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Ja również miałem Orange i wyczytałem, że był to problem typowo z ich urządzeniem Funbox.

oznacz moderatorów

Client:44165913
#1 Nowicjusz#

Może i bym stawiał na orange ale ta sytuacja powtarza się wszędzie na każdym routerze 

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Rozumiem, że resetowałeś urządzenie do ustawień fabrycznych?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:44165913 

https://forum.dobreprogramy.pl/t/funbox-6-problem-z-wi-fi-na-iphonie/650371/6

"Dziękuję za pomoc.
Zadzwoniłem na infolinię Orange, przedstawiałem problem, przełączano, testowano, aż połączono mnie z gościem od urządzeń mobilnych. I usłyszałem „znamy problem łączności Iphonów z Funbox 6, pisaliśmy do Apple i mają wydać aktualizacje do telefonów naprawiająca problem”

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Pare lat temu mialem taka przygode z samsungiem okazalo sie ze po zmianie kanalu na routerze i telefonie wszystko zaczelo hulac dokladnie nie pamietam ale chodzilo o to ze oba dzialaly na powszechnej czestotliwosci gdzie byl tlok sciagalem apke ktora zrobilem pomiary i zmienilem w obu urzadzeniach dokladnie czy to kanal czy czestotliwosc na taka malo uzywana i wszystko zasuwalo z kopyta

oznacz moderatorów