Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich mam taką sytuację złożyłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i nie dostałem odpowiedzi w ustawowe 14dni. Natomiast sprzedawca twierdzi iż wysłał mi odpowiedz w raz reklamowanym produktem lecz to nie prawda w opakowaniu nie było żadnego pisma. Czy przepisy regulują dostarczenie odpowiedzi na reklamację w jakiś sposób, czy ktoś miał taką sytuację?
W każdy możliwy sposób maile, sms itd a najlepiej jak kupujesz na Allegro poprzez dyskusję składać reklamację i wówczas masz wszystko czarno na białym i masz pomoc Allegro.
ale co składać
złożyłem przez allegro i pisemnie wraz wysłałem wraz z paczką ale nie przez dyskusję, lecz nie o to chodzi nie otrzymałem odpowiedzi a sprzedawca twierdzi że odpowiedz była w paczce którą do mnie zwrócił co jest nie prawdą i zastanawiam się co teraz.
Reklamacja na SMS? - to chyba jakiś żart.... Wysyłając reklamację drogą elektroniczną składający reklamację powinien otrzymać potwierdzenie jej otrzymania. To chyba logiczne.
A może wystarczy, jak wyśle taka reklamacje na jakimś czacie, facebooku, instagramie, itp.? Sprzedawca ma wszędzie szukać dokumentów?
@dzary_1 to niech podeślę ci na email decyzję
ale przecież to już nie istotne brak odpowiedzi 14 dni reklamacja uznana decyzja nawet jak jest nic nie zmienia?
Moglo sie do stretchu przykleić jak odpakowywałeś towar reklamacyjny
nie ma takiej opcji paczka była w luźnym opakowaniu z poczty a oni twierdza ze list był w pudełku w raz częścią.
A jak była ta decyzja reklamacyjna?
niby nieuznana
To zażądaj kopii tego nieuznania i mozesz złożyć odwołanie.
A może przewożnik uszkodził paczke i przepakował a kartka z odpowiedzią reklamacyjną wypadła?
nie mam pojęcia pierwszy raz mam taką sytuację w każdym razie odstąpiłem od umowy i zobaczymy co będzie dalej.