anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca upiera się przy zwrocie

Client:102020632
#1 Nowicjusz#

Witam, zakupiłam ostatnio od pewnego sprzedawcy sprzęt który wymaga złożenia, w ofercie było, że używany ale sprawny i kompletny, po otwarciu paczki okazało się że brakuje dwóch elementów, rozpoczęłam dyskusję, sprzedawca tłumaczy się że to wina pracowników i może dokonać wymiany ponieważ twierdzi że posiada więcej egzemplarzy, chociaż na samym początku jasno zaznaczyłam że zależy mi na dosłaniu brakujących elementów lub zwrocie pieniędzy, ponieważ odsyłanie całego sprzętu jest dla mnie problemem ze względu na stan zdrowia, sprzedający upiera się że nie może dosłać mi tych elementow a po prośbie o zdjęcie czy towar który dostanę w zamian jest kompletny (zdjęcia wszystkich elementów, abym miała pewność że sytuacja się nie powtórzy) twierdzi że zdjęcia mi nie przyśle, co mam zrobić w takiej sytuacji? Boję się że odeślę produkt i dostanę kolejny wadliwy lub nie dostanę go wcale 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:102020632 składasz reklamację, jak sprzedawca prosi o odesłanie odsyłasz !!! pamiętaj że jak minie 14 dni od zgłoszenia reklamacji a nie odeślesz, sprzedawca odrzuci reklamację i zostaniesz z tym co masz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:102020632 O zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?

oznacz moderatorów

NipponShorty
#11 Animator#

A jakie to ma znaczenie przy reklamacji tego typu?

 

oznacz moderatorów

QueLord
#10 Popularyzator#

Żadne - kicek nabija statystyki. 😁

oznacz moderatorów