Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hej - wczoraj zamówiłem tylną szybę do swojego auta, ale niestety sprzedawca po dwóch godzinach napisał ze nie ma tego na stanie i nie wysyła takich czesci kurierem - podsumowując kupiłem i zapłaciłem za cześć, która nie powinna trafic na aukcje.
dostałem maila o zleconym zwrocie, a dzisiaj anulowałem zakup z mojego panelu - jak dostane zwrot? czy mozna go przyspieszyć? przy płatnosci BLIK zwrot bedzie na konto powiązane z moim numerem telefonu? może bedzie to tradycyjny przelew - proszę o info co dalej jako ze nie mam dobrych doświadczeń w kwestii zwracania mi kasy 🙂 Zazwyczaj trwało to tyle ze przestałem kontrolować - tu prawie 100zł wiec musi to wrócic .
NUMER ZAMÓWIENIA: fcf88520-d62a-11ee-bc12-89bf73a8413f
IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI: 25bd137f-d62b-11ee-b686-81bea8ae31c6 (Płatność w ramach usługi Przelewy24)
pozdrawiam
/pp
@piotrek687_ jak zlecił i masz maila od allegro z reguły jest na drugi dzień, tak wraca na konto z którego płaciłeś 🙂
W takim razie czekamy - dzięki
@piotrek687_ Może iść do 3dni taki zwrot, wraca tam skąd wyszedł.