Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przedmiot, który zakupiłam chcę zwrócić. Kliknęłam zwrot do 14 dniu i wygenerowałam etykiete do zwrotu, jednak na etykiecie zamiast adresu sprzedawcy mam informację "zapytaj o adres sprzedającego". Skontaktowałam się ze sprzedawcą ale wymiguje się od podania adresu. Wg etykiety mam czas na wysyłkę do 12 marca , a od 5 dni czekam na podanie adresu. Kazał przesłac zdjęcia przedmiotu po czym milczy. Przedmiot jest pełnowartościowy, nieuszkodzony, nienoszony, po prostu rozmiar rzeczywisty jest inny. Co zrobić w takiej sytuacji? Jeśli nie wyślę do 12 marca to zwrotna etykieta przepadnie a ja nie mam możliwości wysyłki bez adresu.... Gdzieś to można zgłosić w Allegro?
otwórz dyskusję jeśli gościu nie chce się dogadać 🙂
@Client:94880948 zakup od firmy czy osoby fizycznej?
zakup od firmy
@Client:94880948 zakup od firmy ? odstąpienie jest skuteczne o ile przysługuje, czy to zwrot smart jaki przewoźnik, otwórz dyskusję po 14 dniach protect i wypłaci Ci kasę allegro a towar niech se odbierze sprzedawca 🙂
zakup od firmy, sprawdzę czy zwrot był smart ale chyba tak, bo smart jest wykupiony. Czy wysłanie wiadomości do sprzedającego jest już "otwarciem dyskusji" czy musze kliknąc w jakieś konkretne miejsce/okienko?
@Client:94880948 Firma ma **piiip**ny obowiązek podać dane do zwrotu, po drugie jak już masz etykietę to ją wyślij 🙂 jak wróci nie odbieraj, wiadomość to nie dyskusja, po 14 dniach poproś o kasę z odsetkami za zwłokę i dodatkowo zgłoś to do allegro i UOKiK że brak danych do zwrotu 🙂
@Client:94880948 czy możesz podać numer zamówienia? @sklep_solpio dobrze doradza, w tej sytuacji najlepiej jest założyć dyskusję. W razie problemów ze sprzedawcą będziemy mogli cię wesprzeć. Dodatkowo Twoje odstąpienie jest skuteczne nawet jeżeli nie odeślesz towaru w czasie 14 dni. Sprzedawca nie może odmówić ci prawa do zwrotu towaru (jeżeli był to zakup od firmy, nie osoby prywatnej).
Po kilku dniach wymiany wiadomości na dyskusji podał mi adres do zwrotu do Chin - i powiedział że koszty zwrotu muszę pokryć sama i on mi ich nie zwróci. Koszty przesyłki pojedynczej paczki znacznie przewyższają koszt zamówionych butów. Nie wiem czy to legalne że chcąc zwrócić muszę za to zapłacić więcej niż wartość przedmiotu i ostatecznie jestem w plecy. Tym samym jestem zmuszona żeby nie zwracać bo będę stratna bardziej niż jakbym nie zwracała butów ktorychbi tak nie wykorzystam bo są za małe. Jakieś nieporozumienie
@Client:94880948 Zgłoś sprzedawcy reklamację na niezgodność towaru z umową i zdecydowanie karz mu to odebrać, niech podeśle etykietę. Jak nie to wzywaj pracownika Allegro i upieraj się przy reklamacji. Wtedy sprzedawca ma sobie załatwić transport na swój koszt.
czy jest to allegro smart?
dlaczego sprzedawca nie ma zdefiniowanego adresu do zwrotów?
Trudno powiedzieć. Jest sprzedawca zza granicy. Ostatecznie stanęło na tym że rozpoczęłam dyskusje, kilka dni trwała wymiana wiadomości a na koniec podał adres do zwrotu do Chin i powiedział że sama mam zapłacić za przesyłke, której koszt jak sprawdzałam przekracza koszt butów które zamówiłam. Jakaś paranoja. Odpisałam że się nie zgadzam, w sumie nie wiem jak się odnieść do tego
@Client:94880948 Jeśli chodzi o adres do zwrotów, to ma być on podany najpóźniej w momencie zakupu towaru.