anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z koszykiem

BEAKIN
#7 Wielbiciel#

Zakupy robię zawsze przez stronę. Nie posiadam aplikacji. Dzisiaj dodając zakupy do koszyka nie było kup i zapłać. Próbowałam na dwóch przeglądarkach (chrome, samsung internet).??

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @BEAKIN. Po zaznaczeniu przy ofertach checkbox (pusty kwadracik po lewej stronie), na samym dole strony powinieneś zobaczyć opcję ''Do kasy''. 
Jeśli nadal nie widzisz tej opcji, to proszę, podeślij zrzut ekranu z samego dołu listy ofert z koszyka. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BEAKIN
#7 Wielbiciel#

Cześć Marysia.

Dziękuję za pomoc. Wcześniej nie musiałam przejeżdżać na sam dół koszyka, bo było obok do kasy. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A w telefonie nie jest to dole strony . Na PC jest po prawej stronie.

 

oznacz moderatorów