Problem z koszykiem

BEAKIN
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-03-2025
18:34
Zakupy robię zawsze przez stronę. Nie posiadam aplikacji. Dzisiaj dodając zakupy do koszyka nie było kup i zapłać. Próbowałam na dwóch przeglądarkach (chrome, samsung internet).?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-03-2025
18:38
Cześć, @BEAKIN. Po zaznaczeniu przy ofertach checkbox (pusty kwadracik po lewej stronie), na samym dole strony powinieneś zobaczyć opcję ''Do kasy''.
Jeśli nadal nie widzisz tej opcji, to proszę, podeślij zrzut ekranu z samego dołu listy ofert z koszyka.
Marysia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

BEAKIN
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-03-2025
19:29
Cześć Marysia.
Dziękuję za pomoc. Wcześniej nie musiałam przejeżdżać na sam dół koszyka, bo było obok do kasy.
Pozdrawiam
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-03-2025
20:13
A w telefonie nie jest to dole strony . Na PC jest po prawej stronie.
oznacz moderatorów