Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W koszyku nie wyświetlają się dodane pozycje. Mam tak od dzisiaj, wcześniej nie było problemów. Czyszczenie historii nic nie daje, zmiana przeglądarki podobnie. Jakiś ogólny problem, czy tylko u mnie ?
Działa więc pewnie jakiś większy problem był.
Mój koszyk nie wyświetla się prawidłowo. Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach: Google Chrome i FireFox. Coś się dzieje z Waszym systemem? Dlaczego nie ma o tym informacji? Kiedy będzie naprawiony?
@skrzyp99 Na czym polega ta nieprawidłowość?
@danszu Cześć, w pierwszej kolejności sprawdź to proszę w przeglądarce z wyłączonymi wszystkimi rozszerzeniami (typu adblock etc.).
Jeśli problem wciąż będzie występował, to proszę o przesłanie zrzutu ekranu z zakładki Koszyk z widocznym paskiem URL, datą oraz godziną