Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Parę miesięcy temu kupiłem klawiaturę. Sprzedawca polecany, 99.9% pozytywnych komentarzy. Towar w normalnej cenie. Z fakturą. Zapłaciłem. Przyszła w normalnym terminie. I wszystko skończyłoby się happy endem, gdyby po trochę ponad roku nie zaczęła szwankować.
Zdarza się. No ale od czego jest gwarancja (24 miesiące). Napisałem do sprzedawcy. Podał adres na który należy odesłać sprzęt, co niezwłocznie zrobiłem. To było 20 października tego roku. 30 października (piątek) otrzymałem informację, że w poniedziałek zostanie wysłana do mnie nowa klawiatura. Zakładam, że to oznacza uznanie mojej reklamacji.
Nie muszę chyba dodawać, że nie została. Od tamtego czasu kontakt ze sprzedającym sprowadza się w zasadzie do kolejnych zapewnień smsami o tym, że klawiatura zostanie wysłana jutro, bądź po weekendzie (zależnie od dnia tygodnia). Sprzedawca nigdy nie odebrał telefonu ode mnie, nigdy nie oddzwonił. Na moje smsy odpisuje rzadko i za każdym razem z tą samą bajeczką. Na Allegro nadal działa. Ma nawet te same klawiatury wśród towarów.
Straciłem już nadzieję na pozytywne rozwiązanie sprawy, więc szukam innych dróg. Co mogę teraz zrobić? Policja? Sąd? Prokuratura? Prawdę powiedziawszy przestało mi już zależeć nawet na tej stówie. Chcę gościowi dopiec za marnowanie mojego czasu i nerwów oszustwem. Jeśli to ma znaczenie, to zakup był od firmy na firmę.
@_JFK_ rozpocznij spór i spytaj się gdzie jest twój towar, zobaczysz jak szybko go dostaniesz 🙂
@_JFK_ Otwórz dyskusję z sprzedawcą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa na AL tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE złóż wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Ta spór i pok, po roku 🙂
Jak już tu wspomnieli inni, po 180 dniach nie mogę już ani otworzyć sporu ani skorzystać z programu ochrony kupujących 😞
Masz link niżej, poproś o pomoc Allegro.
Wypełniłem i wysłałem. Ten formularz faktycznie działa także po 180 dniach 🙂
Zobaczymy czy uda się coś wskórać. Oby, bo sprawa zaczęła być już mocno męcząca.
Dzięki za podpowiedź.
@_JFK_ Sporu nie otworzysz po takim czasie. Poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma specjalny komunikat i szybko klawiaturę wyśle.
O! To faktycznie się ładuje. Postaram się sprawdzić.
Udało się! Faktycznie pomoc Allegro okazała się wyjątkowo skuteczna. Po drugim ostrzeżeniu sprzedawca wysłał obiecany towar. Całość nie zajęła nawet tygodnia, a wcześniej byłem zwodzony przez dwa miesiące.
@xyz96 dzięki jeszcze raz za wskazanie właściwej drogi 🙂
Zapoznałeś się z warunkami gwarancji dla firm? Może wcale nie było 24 mies?
Zapoznałem się. Nie było wykluczeń. No i sprzedawca otrzymał kopię faktury już w pierwszym mailu. Wiedział, że ma do czynienia z firmą. Świadczyły o tym także treść i podpis. A mimo to procesował reklamację normalnie. No i zapewnił mnie wielokrotnie o rychłej wysyłce sprawnego towaru. Z mojego punktu widzenia to jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.