Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa wygląda tak, że sprzedawca wysłał mi nie ten produkt i zdążyłem go odebrać zanim przeczytałem informację o wysyłce, ale szczerze nie mam czasu ani ochoty bawić się w odsyłanie i może nie jestem przeszczęśliwy to przedmiot i tak nada się na prezent, pytanie czy muszę przedmiot zwrócić czy nie mam takiego obowiązku?
@Client:51982957 jeśli produkty mają podobną cenę to podejrzewam, że sprzedawca może i nawet Ci podziękuje że nie będziesz odsyłał. Reklamacja to zawsze dla niego dodatkowe koszty przy obsłudze zwrotu, koszty przesyłek (odesłania i wysłania poprawnego produktu). Ale poinformuj sprzedawcę w zwykłej wiadomości lub poprzez pytanie o produkt że dostałeś nie to, ale w sumie to Ci pasuje i chcesz sobie zostawić na prezent 🙂
Skontaktuj się ze sprzedającym w sprawie wyrównania ceny @Client:51982957