Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem ostatnio mikrofon, który był reklamowany jako oryginalny z otwartym opakowaniem. Poza otwartym opakowaniem okazało się, że produkt jest Chińską podróbką. Produkt od razu odesłałem i wystawiłem sprzedającemu negatywną opinię. Jak się okazuje, 1 osoba wystawiła już taką samą opinię. (https://allegro.pl/uzytkownik/EAXHD2/oceny?recommend=false&page=1) Po odpowiedziach sprzedającego można wnioskować, że zdaje on sobie sprawę z tego, że sprzedaje podróbki. Do mojej opinii dodał komentarz: "uwaga konkurencja , zakupił towar a później nie zapłacił i wystawił negatywną opinię sprawa zgłoszona do allegro." Oczywiście nic nie zgłosił, bo nie ma co. Teraz prosi o zmianę oceny, mówiąc że przez moją ocenę nie będzie mógł mi odesłać pieniędzy przez miesiąc, co jest oczywiście kłamstwem, bo według prawa ma max 14 dni na odesłanie. Czy powinienem takie rzeczy zgłaszać, a jak tak to jak? Z góry dzięki!
@Client:107620859 treść oceny jak i odpowiedż nie naruszają regulaminu , co do zwrotu wpłaty racja jest po Twojej stronie , na usunięcie wpisu sprzedawcy jest sposób , jak pomyślisz to może dojdziesz
@Client:107620859 Zajmę się kwestią odpowiedzi sprzedawcy na Twój komentarz. Oczywiście to, co wspomniał o braku możliwości zwrotu środków, jest nieprawdą. Widzę, że założyłeś już dyskusję. To dobrze. Po 24 godzinach będziesz miał możliwość poproszenia o pomoc doradcy.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Chciałbym tylko dodać, że sprzedający ma ustawionego bota na automatyczne odpowiadanie tą samą wiadomością dokładnie 10 minut po rozpoczęciu rozmowy. Jest to 3 raz kiedy próbowałem się z nim skontaktować i za każdym razem dostałem wiadomość o treści: "Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe. Pozdrawiamy." Sprzedawca nigdy jednak nie odpowiedział.
To akurat zasługa allegro. Żeby jakość odpowiedzi była 100% to sprzedawcy muszą odpisywać średnio w max 2h. Pytań jest mało. Ktoś napisze o 23, odpiszesz rano i jakość sprzedaży leci w dół. Oficjalnie jest to 24h, ale tak naprawdę maksymalna ilość punktów tylko do 2h jest, dlatego wszyscy mają te głupie boty. Według allegro lepiej zlewać klientów automatami niż realnie odpisać rano czy po weekendzie albo jak się skończy pakowanie wysyłek czy wróci do domu i może poszukać tego o co nietypowy klient pyta....
Sam bot mi aż tak nie przeszkadza, bardziej ubolewa mnie to, że sprzedawca nigdy nie odpisał, a jedyna interakcja z nim była pod oceną jego fejkowego produktu.
@Client:107620859 nie wiesz dlaczego Cię ignoruje ?
Nie wiem, zanim jeszcze kupiłem to zadałem pytanie i nigdy na nie nie odpowiedział. Właśnie teraz dostałem maila, że sprzedający dokonał zwrotu, więc otwarcie dyskusji jednak pomogło.