anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca wysyła zły produkt, przy zwrocie twierdzi, że uszkodziłam

ninapiko
#4 Eksplorator#

Produkt: Karma dla psa

Sprzedawca wysłał nie ten produkt co trzeba. Po jego zwrocie przez inPost (zdjęcie oryginalnie zapakowanego produktu przed wysyłką załączone w dyskusji), sprzedawca twierdzi, że produkt otworzyłam nożyczkami i załącza swoje zdjęcie uszkodzonego towaru.

Co w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Nie jesteśmy w stanie tego rozstrzygnąć. Sprzedawca ma prawo pomniejszyć zwrot jeżeli odbiorca zmniejszył jego wartość. Pewnie jeżeli otworzysz dyskusje i skorzystasz z POKu to otrzymasz wszystkie pieniądze od allegro. 

oznacz moderatorów

ninapiko
#4 Eksplorator#

Czy w POK powinnam skorzystać z opcji "towar niezgodny z opisem" czy "nie otrzymałam zwrotu" ?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ninapiko Niezgodny z opisem.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ninapiko drochę mało napisałaś . Jeśli chodzi o otwarte opakowanie sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zwrotu z tego powodu . W dyskusji poproś pracownika o pomoc , wyjaśni sprzedawcy jakie masz prawa .

oznacz moderatorów

ninapiko
#4 Eksplorator#

Produktem jest karma dla psa

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ninapiko uszkodzone czy otwarte ? bo to dwie różne sprawy !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ninapiko
#4 Eksplorator#

Karma dla psa, więc otwarte i jednocześnie uszkodzone - tak napisał sprzedawca

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ninapiko a otwierałaś ? bo jeśli nie to nie ma podstaw do nie przyjęcia towaru i wymiany na poprawny 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ninapiko
#4 Eksplorator#

nie otworzyłam naprawdę! mój pies nie może tej karmy jeść... ale sprzedający zrobił swoje zdjęcie na którym jest karma otwarta - równie dobrze podczas rozpakowywania sobie mogli uszkodzić albo kurier rzucić paczką i pękło

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ninapiko Tak niestety postępują niektórzy sprzedawcy. Były tu już opisywane przypadki, gdy sprzedawca w Dyskusji wklejał zdjęcia innego produktu, tak samo wyglądającego, niby uszkodzonego przez kupującego lub w transporcie. Kupujący finalnie otrzymał rekompensatę z POK. Działaj, nie daj się oszukać.

oznacz moderatorów

ninapiko
#4 Eksplorator#

dziękuję bardzo za otuchę... idzie się czasem załamać i mam nauczkę, żeby robić cała dokumentację przesyłek od zdjęć po może filmiki relacjonujące otwieranie paczki i pakowanie ich z powrotem do odesłania 😞

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ninapiko Tak, przy zakupach wysyłkowych to już dochodzi do paranoi, wszystko trzeba filmować, fotografować, świadków szukać 🙂 Najlepiej jest kupować normalnie, w zwykłym sklepie - wtedy nie ma tego wariactwa, a często jest taniej.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@ninapiko Dokładnie tak, bo czasem wychodzi, ze nie jest winny ani sprzedawca ani kupujący, firma kurierska. Każdy mając swój dowód stanu przesyłki może reklamować i się starać o pokrycie kosztów uszkodzenia od firmy kurierskiej.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ninapiko, widzę, że poprosiłaś w Dyskusji o wypowiedzenie się pracownika Allegro. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. Mam nadzieję, że uda Wam się dojść do porozumienia.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ninapiko To nie był zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja z powodu niezgodności z opisem, a w takiej sytuacji sprzedawca nie ma prawa Ci niczego potrącać przy zwrocie całej wpłaty. Poza tym musi też zwrócić koszt odesłania. Może też wymienić produkt na zgodny z opisem, ale na własny koszt, oddając Ci też koszt odesłania. W Dyskusji proś o pomoc pracownika Allegro za każdym razem po odpowiedzi sprzedawcy. Nie zamykaj Dyskusji. Jeżeli sprawa nie zostanie mimo to załatwiona, wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To powinno postawić na baczność sprzedawcę i Allegro.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@ninapiko dobrze że zrobiłaś zdjęcie oryginalnie zapakowanego przedmiotu przed odesłaniem [edycja] (czyt. drobny przedsiębiorca z branży handlowej) myślał że cię wyroluje , a tymczasem to on się wkopał . zrób jak ci radzi xyz96 i złóż wniosek o rekompensatę z programu ochrony kupujących i wystaw właściwy komentarz do transakcji . ostrzeżesz innych [edycja] (czyt. drobnym przedsiębiorcą z branży handlowej) .

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów