Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem papier do drukarki znalazłem atrakcyjna ofertę i zakupiłem przez kup teraz zapłaciłem odrazy sprzedającemu przez blik który otrzymał wpłatę. A sprzedawca po dwóch dniach poinformował mnie że towaru nie wyśle ponieważ zmieniła się cena towaru na wyższą bo ma takie prawo zgodnie z art.84 paragraf 1 kodeksu cywilnego i rzekomo konsultował to z allegro czy miał takie prawo ktoś może pomóc.
@Client:43527873 Rozpocznij dyskusję z tym sprzedającym. Będzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Jeśli będziecie mieć trudności w dojściu do porozumienia, poproś o wsparcie naszego pracownika.
A jak wyglądała ta "atrakcyjna" oferta ?
@nat_not a jak dyskusja nie pomoże bo sprzedawca faktycznie sie pomylił i na przykład wystawił ryze papieru po złotówce ... to co zrobicie ? Wyślecie pracownika i sprzedawcy połamiecie nogi ?
Jak rany, nawet nie zapoznałaś sie z tym konkretnym przypadkiem sprzedaży a już walisz gotowe odpowiedzi . 6 osobowy zespół jak to Śnieżek twierdzi .... 😉
@eightbitclone2 A dlaczego zakładać z góry, że dyskusja nie pomoże? Jest to narzędzie, które udostępniliśmy, by ułatwić rozwiązanie problemów transakcyjnych. Mamy tu do czynienia z problemem transakcyjnym, więc kupujący powinien skorzystać z możliwości rozpoczęcia dyskusji. Może w niej podać szczegóły, których tutaj nie zamieści, a sprzedający dostaje możliwość przedstawienia swojego stanowiska.
Na Gadane zgłaszający może otrzymać wsparcie i rady od Was.
Po sprzedaży nie ma opcji zmiany ceny na wyższą ,sprzedawca zauważył pewnie po fakcie że następną partię towaru jaki będzie kupował na stan jest droższa od ceny po jakiej miał wystawiony towar. Tobie jednak należy się po takich cenach jak kupiłeś ,chyba że cena wystawionego towaru była ewidentną pomyłką i wysoce się różni od rynkowej.
@Client:43527873 a co kupiłeś tira papieru za 100 zł że się powołuje na art84 ? Podaj cenę za jaką kupiłeś a jaką teraz żąda ?
Kupiłe karton papieru za 100,80 zł a on po dwóch dniach oświadczył że odsyła pieniądze ponieważ zmieniła się cena na 132,2 zł.
A to zakup od firmy?
Tak zakup od firmy z artykułami papierniczymi
Więc dziwna sprawa, widać że im nie zależy na opinii, komentarzu. otwieraj dyskusję.
@Client:43527873 Sprzedający nie może zmieniać ceny po zakupie, jest coś takiego jak rażąca pomyłka ceny ale napisz nam tu o ile to sprzedajacy się "pomylił". Otwórz dyskusję i tam wszystko się wyjasni, czy się pomylił czy po prostu chce więcej zarobić.
Twierdzi że się pomylił ale odpowiedź dał po dwóch dniach od zakupu jak kasa na jego konto wpłynęła zapłaciłem 100,80 zł a teraz wystawił za 132,2 zł
Sądzę że nie przemyślał, ale zobaczymy co odpowie w dyskusji. 😁
Dzień dobry szanowni Państwo niestety przez błąd systemowy doszło do błędnej ceny i zgodnie z Art. 84. § 1 kodeksu cywilnego, który o tym mówi jesteśmy zmuszeni anulować Państwa zamówienie i zwrot środków. Za niedogodności przepraszamy. To jest wyjaśnienie sprzedającego publikuje.
A gdzie sprzedający napisał taką wiadomość, po otwarciu dyskusji?
Wysłał mi przez centrum wiadomości allegro i otrzymałem na pocztę powiadomienie.
Dyskusja to trochę coś innego, tam masz pomoc Allegro, otwórz ją.
Różnica w cenie ok.30% to nie jest pomyłka aby podpierać się paragrafem .Wszystko teraz drożeje podobnie a sprzedawca przegapił skok cenowy i próbuje coś ugrać .
Sprawa rozwiązana przez czat z pracownikiem allegro system nie zatwierdził zmiany ceny przez weekend i dlatego sprzedający wycofał się z oferty sprzedaży takie było wyjaśnienie pracownika allegro otrzymałem w zamian rekompensatę Z góry dziękuję wam za informacje.
Sprzedawca nie miał prawa "wycofać się" w takiej sytuacji.
Zdaniem Sądu Najwyższego:
“błąd polega na nieprawidłowości widzenia, a nie na nieumiejętności przewidywania i wnioskowania, nie odnosi się do sfery motywacyjnej oraz musi dotyczyć stanu istniejącego w momencie zawierania umowy, nie zaś okoliczności, które nastąpiły w toku wykonywania umowy, doprowadzając stronę do przekonania, że decyzja o jej zawarciu była błędna”.