Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@simavto sprawdziłam to i sprzedający zwrócił wpłatę za to zamówienie 7.04.2023. Sprawdź proszę czy nie ma jej na koncie, do którego przypisana jest karta którą opłaciłeś to zamówienie. Jeśli tego zwrotu nie będzie, daj proszę znać. Wyślemy do Ciebie potwierdzenie, abyś mógł wyjaśnić to z bankiem.
Dziękuję za odpowiedź, sprawdziłem, ale środki nie otrzymałem
@simavto w takim razie napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mógł przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić co się stało z tymi środkami.
tutaj również nie zwrócono środków
Bardzo dziękuję za pomoc, środki rzeczywiście zostały zwrócone, bank miał problemy techniczne iw związku z tym nie wykazał zwrotu