Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Kupiłem słuchawki nauszne, po przymierzeniu okazało się, że niestety bardzo słychać muzykę na zewnątrz i z tego powodu nie sprawdzą się w komunikacji miejskiej - a do tego celu zostały kupione. Chciałem je zwrócić i okazało się, że sprzedający zastosował ograniczone prawo zwrotu ze względów higienicznych, a oczywiście żeby przymierzyć, musiałem wyjąć słuchawki z pudełka.
Nie są to słuchawki douszne, tylko nauszne i do tej pory nie spotkałem się wyłączeniem zwrotu tego rodzaju sprzętu. Bo niby z jakiego powodu, skoro nigdzie się ich nie wtyka.
Co więcej, na Allegro jest również producent tych słuchawek z oficjalnym sklepem i u niego zwrot jest możliwy bez żadnych zastrzeżeń.
Zwrot tego samego modelu słuchawek jak i innych, w pozostałych sklepach na Allegro (i poza) również jest możliwy.
Czy ograniczenie zwrotu słuchawek NAUSZNYCH nie jest nadużyciem ze strony Sprzedającego? A może wystarczy, że dodał magiczną formułkę z ustawy i sprawa jest przesądzona?
@jkropka10 Twój błąd że nie sprawdziłeś PRZED zakupem. Ale wg mnie masz rację. Słuchawek dousznych bym nie przyjął. Nie widze przeciwwskazań przy nausznych. Otwórz dyskusję.
@jkropka10 W przypadku słuchawek nausznych odstąpienie od umowy jest jak najbardziej możliwe i zgodne z przepisami. Zapisy na które powołuje się sprzedawca w tej sytuacji są nieskuteczne - nie ma on prawa odmówić przyjęcia zwrotu.
@jkropka10 słuchawki nauszne można zwrócić po prostu zrób zwrot i odeślij a jak sprzedawca będzie miał focha to zapytaj czy życzy sobie dyskusję i zwrot z AP czy jednak załatwi zwrot od ręki?
Polecam odnośnie ograniczeń higienicznych coś takiego - https://allegro.pl/oferta/plyta-gazowa-60-cm-electrolux-egs6436ww-12383582295 😎
Sprzedający ustawia warunki zwrotów, a kupujący musi się zapoznać z ofertą, nie ma różnicy czy inny sprzedający przyjmuje zwroty, ten nie przyjmuje i u tego zakupiłeś
Wracając do tematu. Słuchawki zwróciłem i dostałem z powrotem pieniądze. Kontakt ze sprzedającym był nieco utrudniony, ponieważ na moje zapytanie odpowiedział jakąś automatyczną formułką, że "dousznych słuchawek nie można zwracać", więc po prostu wysłałem zwrot i ostatecznie został zaakceptowany.