Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego istnieją sklepy, które są prawie wszystkimi odpowiedziami botów. Ich postawa jest okropna.😰Kupiłem parę piżam jako niespodziankę, ale sklep nie tylko automatycznie wysłał wiadomość, ale także automatycznie odpowiedział po otwarciu dyskusji, po prostu zapytałem sprzedawcę o postawę。
nic z tego nie rozumiem.
Ale automaty ie są zabronione. Ułatwiaja wywiązać się z drakońskich obowiązków jakie na nałożóno na sprzedawów
@nidie Jak miło spotkać kogoś kto pracuje soboty i niedziele po kilkanaście godzin ( lub nawet 24h).. jak ty to robisz?🤔
@nidie nie wyśle się wiadomości pozakupowej ŻLE !! bo ,,brak kontaktu ze sprzedawcą ,, wyśle się też Żle !! jak widać w rozpoczętym wątku , dzisiaj sobota pewnie siedzisz w fotelu przed telewizorem i z nudów puszczasz bąki , a może robisz coś zupełnie innego bez jakiegokolwiek celu . Sprzedawca też jest człowiekiem , tak to ten sam za szybką , tylko on jest przedsiębiorcą zagonionym od rana do wieczora , a sobota jest jedynym dniem w tygodniu , w którym może cokolwiek zrobić w domu czy wziąć córkę na kolana i pogadać ,ale Pan @nidie nie rozumie bo akurat zakupił piżamiki i zachciało mu się strofowć sprzedawcę . Odrobina szacunku dla drugiego człowieka ,,, tylko odrobina . resztę krótko i zwięźle naświetlili Ci @Monika__L oraz @kostas11
@nidie mam nadzieję że nie oczekujesz odpowiedzi w weekend ? po drugie to pretensje do allegro bo żeby zachować punktację na każdą wiadomość trzeba odpowiedzieć do 4 h a że ludzie w nocy śpią to mają automaty 😄
@nidie automatycznie odpowiedział po otwarciu dyskusji, po prostu zapytałem sprzedawcę o postawę > chyba dostawę? > a minął czas na wysyłkę określony w zakładce "dostawa"? > pamiętaj, że jest weekend > jak nie to po co CI ta dyskusja (awantura)? > no chyba, że z nudów albo z frustracji (zupa była za słona?)
To świetnie, dzieciaki. Mówię tylko o spotkaniu z moim zmieszaniem, nie obraziłem ani nawet nie powiedziałem, który kupiec. Jest wielu ludzi, którzy przyszli mnie ostrzec. To robi wrażenie.
@nidie możesz to przełożyć na nasz Ojczysty ,tłumacz Googla sobie nie radzi .
Dlaczego mam wrażenie, że ten post napisał bot? W ogóle trudno zrozumieć "co poeta miał na myśli" i dlaczego otworzył dyskusję.
Przepraszam, że nie wiem, jak wyrazić to, co mam na myśli.
Bo nie jestem już młody. Dziękujemy za zrozumienie.
Nie mogę zrozumieć, dlaczego wiele sklepów zamienia się w odpowiedzi botów. Doradca nie był online.
@nidie większość sklepów na allegro jest obsługiwanych przez jedną osobę i nie zatrudnia doradcy, który odpowiada na zapytania klientów, zresztą nawet duże sieciowe sklepy nie zatrudniają już ludzi tylko posługują się botami, chcesz kontaktu z człowiekiem to już tylko zakupy stacjonarne ci pozostały
@nidie Sklepy online mają swoje godziny otwarcia tak samo jak sklepy stacjonarne. Gdy są otwarte i jest dostępna obsługa - wtedy odpowiedzi udziela pracownik. Gdy pracownicy są zajęci np pakowaniem przesyłek lub jest poza godzinami pracy - wtedy odpowiada bot.
Nie ma obsługi 24/7, nawet tutaj na forum.
Też tak mówię, te boty są zwyczajnie frustrujące i obraźliwe. Pisz do allegro o poprawienie systemu punktacji, żeby przy czasie odpowiedzi dłuższym niż 2h nie spadała punktacja sprzedawcom. To nie będą musieli włączać botów. To przez tę punktację je powłączali. Oficjalnie sprzedawca ma 24h na odpowiedź. Ale maksymalna ilość punktów tylko poniżej 2h jest. Ludzie śpią, jedzą, jeżdżą po towar, pakują przesyłki, czy zwyczajnie muszą cos sprawdzić przed odpowiedzią. Allegro ma to w 4 literach i wymusza takie boty. Nawet apki dla sprzedających już nie ma gdzie na wyjeździe mogliby odpowiedź ogarnąć.... Serwis tylko na kupujących zwraca uwagę, opinię sprzedających w tym zakresie dawno olał jak również te dotyczące wszystkich innych bubli...
@nidie jak pójdziesz do zwykłego sklepu stacjonarnego o godz. 7:00 lub np. o godz. 23:00, to też masz automatyczną odpowiedź:
Sklep czynny w godzinach
Pn - Pt 10:00-18:00
Sobota 10:00-14:00
Zlikwidować sklepy jak nie chce im się siedzieć w nich po 24h/dobę!
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT