Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawcy są zablokowani
Otrzymałem list od klienta, który poinformował, że nie może zapłacić za nasz produkt, próbowaliśmy również dokonać zakupu za pomocą naszego osobistego konta i ostatecznie zdaliśmy sobie sprawę, że zostało ono zablokowane w momencie płatności (pojawił się załączony ekran). Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi dokładnie, co mam zrobić 😞
Jak Ci zablokowali konto to tylko kontakt z Działem bezpieczeństwa allegro pozostaje .
Ciekawe, bo konto nie wygląda na zablokowane.
Faktycznie nie zostały, ale jeśli przejdziesz do etapu płatności, okaże się, że nie możesz zapłacić temu sprzedawcy.
Tak, kontaktowałem się z allegro, ale o dziwo odpisali mi, że wszystkie ograniczenia zostały zniesione dla tego sklepu.