anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności

MAMY ROZWIĄZANIE!
MediaBoxPL
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

klient otworzył dyskusje z powodu nieudanego przelewu- nie otrzymał emaila potwierdzającego płatność, status widnieje jako „płatność rozpoczęta” natomiast z jego konta kwota za zakupy została pobrana. Co można w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Q-parts
#9 Pomysłodawca#

Niech się zwróci do allegro / banku - Ty nie masz możliwości rozwiązać tej sprawy.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@MediaBoxPL

Niech pisze do allegro tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Najprawdopodobniej będzie musiał dostarczyć potwierdzenie (pdf) z banku, że przelew rzeczywiście wyszedł z jego konta i w takim przypadku ktoś z supportu przyklepie tę płatność ręcznie.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Niech w zakładce Kupione kliknie Anuluj przy rozpoczętej płatności, a potem Ponów płatność. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i zostaną przekazane sprzedawcy. Pierwsza wpłata wróci do kupującego po około 3 dniach roboczych.

oznacz moderatorów