Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
klient otworzył dyskusje z powodu nieudanego przelewu- nie otrzymał emaila potwierdzającego płatność, status widnieje jako „płatność rozpoczęta” natomiast z jego konta kwota za zakupy została pobrana. Co można w takiej sytuacji zrobić?
Niech się zwróci do allegro / banku - Ty nie masz możliwości rozwiązać tej sprawy.
Niech pisze do allegro tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Najprawdopodobniej będzie musiał dostarczyć potwierdzenie (pdf) z banku, że przelew rzeczywiście wyszedł z jego konta i w takim przypadku ktoś z supportu przyklepie tę płatność ręcznie.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Niech w zakładce Kupione kliknie Anuluj przy rozpoczętej płatności, a potem Ponów płatność. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i zostaną przekazane sprzedawcy. Pierwsza wpłata wróci do kupującego po około 3 dniach roboczych.