Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 20.12.2023 nadawałam zwrot do sprzedającego za pośrednictwem paczkomatu allegro, nr paczki A000AHOMR8. Weszłam dzisiaj do aplikacji, żeby sprawdzić jaki jest status paczki i czy sprzedający zwrócił środki za zwróconą część towaru. Proszę sobie wyobrazić, jak wielkie było moje zdziwienie, kiedy po sprawdzeniu, statusu przesyłki zwrotnej zobaczyłam, że ostatni status jest z 21.12 brak paczki! Co to oznacza?! Jak to brak paczki?!
Coś więcej, zwrot ze Smartem?
Tak zwrot był w ramach allegro smart, przez allegro one box. Wpisałam kod zwrotu otrzymany od allegro.
Więc jak masz kod nadania i nadałeś to teraz żądaj zwrotu środków, sprzedający powinien zwrócić niezwłocznie ale ma 14dni max:
Ok, czyli mam się skontaktować ze sprzedającym? Zamawiałam kilka par butów, bo nie byłam pewna rozmiaru i większość zamówienia zwracałam, a taka informacja w apce podniosła mi ciśnienie:-(
Ma 14dni na zwrot śrdoków od czasu odstąpienia od umowy zakupu, jak minie czas to otwierasz dyskusję.
Dziękuję!
Witaj! Rozumiem, że chcesz dowiedzieć się, co oznacza status "brak paczki" w przypadku zwrotu paczki z Allegro. Sprawdźmy, co możemy znaleźć na ten temat.
Według informacji znalezionych w aplikacji Allegro, status "brak paczki" może oznaczać, że paczka nie została jeszcze odebrana z paczkomatu lub że wystąpił jakiś problem z dostawą. Może to również oznaczać, że proces zwrotu jeszcze się nie zakończył i paczka nadal jest w drodze do sprzedającego lub do Ciebie.
Jeśli chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat statusu zwrotu paczki, zalecam skontaktowanie się z obsługą klienta Allegro, która będzie mogła udzielić Ci konkretnych informacji na temat aktualnego stanu zwrotu.
@abuori niebawem otrzymasz wiadomość mailową od naszego pracownika w sprawie tej przesyłki.