Status przesyłki

Kupsztal000
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-11-2021
15:53
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, przesyłka miała być do odbioru we wtorek, mamy piątek, a przesyłka cały czas w doręczeniu.
Można dostać jakieś info kiedy będzie do odbioru w końcu?
- Nr przesyłki: ALE0000080CED75
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-11-2021
15:55
Za przesyłkę do czasu odbioru odpowiada sprzedający więc skontaktuj się z nim. Zapytaj sprzedawcę poprzez "Zadaj pytanie sprzedającemu" albo "Centru wiadomości":https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-11-2021
16:15
@Kupsztal000 Zapytaj sprzedawcę, najlepiej w Dyskusji, wtedy szybko odpowie. Możesz też mu napisać, że z powodu przekroczenia terminu dostawy rezygnujesz z zakupu. Odda Ci wówczas pieniądze niezwłocznie, przynajmniej będzie miał taki obowiązek.
oznacz moderatorów