anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status w trakcie realizacji

Client:90633944
#1 Nowicjusz#

Opłata została wykonana 5 dni temu i zaksięgowana w moim banku. Niestety sprzedawca jej nie otrzymał i jest status w toku jeśli chodzi o przelew. Co robić ? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:90633944 Pieniądze są przekazywane sprzedawcom do końca następnego dnia roboczego po zleceniu przelewu. 

Jeśli trwa to zbyt długo, anuluj rozpoczętą płatność i ją ponów w zakładce Moje zakupy. Pieniądze z pierwszej wpłaty wrócą do Ciebie w ciągu około 3 dni. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:90633944, widzę, że metodą płatności był przelew tradycyjny. Gdyby dziś do końca dnia płatność się nie zaksięgowała, daj, proszę znać. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów