Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam po wpłacie i zaksięgowaniu pieniędzy ze statusem opłacono w mojej aplikacji allegro.
Sprzedający Napisał mi wiadomość że przeprasza ale danego produktu nie ma na stanie i zwraca mi pieniądze.
Wpłata na konto Sprzedającego była przelewem tradycyjnym opłacona na Poczcie i mam potwierdzenie z pieczątką.
Więc moje pytanie jeśli nie mieli numeru rachunku osoby prywatnej (czyli mnie ) to gdzie zwrócili mi pieniądze.
Dopiero we późniejszych wiadomościach wysłałem osobisty nr rachunku na który proszę o zwrot pieniędzy, ale zwrotu nie mam do dzisiejszego dnia?
Mam całą konwersacje oczywiście zapisaną , a sprzedający wysłał mi niejasny zrzut niby jako potwierdzenie ale nie pisze w nim ani na jakie konto został zrobiony zwrot ani żadnych konkretnych informacji a takie CH...e potwierdzenie to ja 30min w Power Point zrobię.
Chcę tylko odzyskać swoje pieniądze za towar którego nie otrzymałem w polubowny sposób bez zgłaszania Wyłudzenia na Policji.
@Client:75665952 Jeśli sprzedawca zwraca wpłatę przez Allegro Finanse, pieniądze wpłacone na poczcie wracają na rachunek bankowy poczty, a Ty musisz iść na pocztę z potwierdzeniem wpłaty i odebrać gotówkę. Po zwrocie wpłaty taką metodą Allegro wysyła kupującemu mailem informację o zwrocie środków. Jeśli sprzedawca zwraca wpłatę bezpośrednio na konto bankowe kupującego, Allegro takiej informacji nie wysyła.
Sprzedający powinien zwrócić pieniądze niezwłocznie. Jeśli tego nie zrobił, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro.
@Client:75665952, czy mogę Cię prosić o wskazanie numeru zamówienia, o którym mówisz?