Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, po stwierdzeniu, że zakupiony zegarek jest wadliwy skorzystałem ze zwrotu. odesłałem paczkę do sprzedającego. Dotarła do niego w dniu 24.10.2022 r. o czym świadczy potwierdzenie odbioru. Jednak gdy wchodzę w szczegóły zwrotu nadal widnieje status "Zwrot zgłoszony" a nie "Zwrot u sprzedającego".
Rozumiem, że sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź od otrzymania zwrotu , tak?
Nie, ma 14dni od chwili zgłoszenia odstąpienia od umowy zakupu>zwrotu, środki powinien zwrócić niezwłocznie a może wstrzymać się do chwili zwrotu towaru, ogólnie jak był wadliwy to nie robi się zwrotu tylko reklamuje.
Kliknąłem zwrot "Wada wykryta podczas używania".
Dlaczego lepiej reklamować? Od zakupu nie minęło 14dni
@kryzys_15 dlatego, że jak odeślesz zepsuty przedmiot, to sprzedawca może uznać, że to ty zepsułeś i może obniżyć kwotę zwrotu. Należało zgłosić do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i odesłać na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji, sprzedawca zwraca koszt przesyłki.