anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Suszarko-lokówka DYSON Airwrap Styler HS01

Beatalep
#1 Nowicjusz#

Dnia 04.10.2021 kupiłam na allegro Suszarko-lokówka DYSON Airwrap Styler HS01 (11027140711), a sprzedający YINGJING otrzymał moją wpłatę. Suszarko-lokówka DYSON Airwrap Styler HS01 1 × 1288,00 zł (11027140711) Przesyłka kurierska Adres dostawy BEATA [edytowano] Na stronie DYSON zarejestrowałam suszarkę Urządzenie: Dyson Airwrap™ WH5-EU-KAG8537A Data rejestracji 2021-11-02 Zarejestrowany właściciel: Pani Beata [edytowano]. Otrzymałam gwarancję na 2 lata. 18.07.2022 podczas suszenia włosów spalił się kabel w suszarce. Zadzwoniłam do firmy DYSON i poinformowano mnie, że urządzenie jest zarejestrowane i posiada 2 letni okres gwarancji ale zakupione urządzenie jest podróbką, nie jest to oryginalny produkt. W związku z tym mam pytanie do sprzedawcy YINGJING w jaki sposób załatwimy moją reklamację wniesioną do Państwa w dniu dzisiejszym bo kupując byłam przekonana, że to jest produkt oryginalny. Napisałam do sprzedającego zwrot wpłaconej kwoty 1.288,00 zł lub naprawę. Odpowiedź sprzedawcy brzmi tak: Witam, produkt zakupiony w oddziale Dyson w Chinach, a produkt objęty jest gwarancją producenta Dyson w Chinach. Jeśli jest jakiś problem z jakością, możesz go zwrócić do mnie, a ja odeślę go do producenta w celu uzyskania gwarancji. Wyślę go do Ciebie po zakończeniu gwarancji. W zależności od uszkodzenia, które powiedziałeś, możesz odesłać host suszarki na zdjęciu, a następnie mogę go wymienić na nowy host suszarki od producenta. 18 lipca 2022, 15:04 Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani naprawionego lub nowego towaru ani zwrotu pieniędzy. W listopadzie minie 2 lata od zakupu. Okazuje się, że na allegro towar sprzedawał nieuczciwy sprzedawca a powinno być to pod kontrolą allegro. Co można w tej sytuacji zrobić? Beata [edytowano]

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Beatalep Cześć. W tej sytuacji najlepiej rozpocznij dyskusję ze sprzedającym. Zrobisz to tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa 

W dyskusji możesz nawet wkleić wiadomość, którą tutaj napisałaś. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź. Gdyby pojawiły się jakieś problemy, to pracownik Allegro pomoże Ci w dyskusji. 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Poważnie?

Sprzęt kupiony od Chińczyka, za połowę normalnej ceny wywołuje zdziwienie, że jest podróbką?

oznacz moderatorów

Beatalep
#1 Nowicjusz#

No cóż mądry Polak po szkodzie. Ale sprzedawca odpisał na reklamację kazał przysłać suszarkę w celu naprawy co uczyniłam i cisza.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Zawsze mnie to zastanawia jak to jest, że zakup w ofercie z ceną na poziomie 50% wartości rynkowej sprzętu nie zapala lampki ostrzegawczej 🤔
I to jeszcze z Chin.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Skoro zakup był 4.10.2021 to jeszcze według starych zasad reklamacji czyli powinnas udowodnic ze wada byla ukryta w produkcie w momencie zakupu. Nie mozesz sie powolac na niezgodnosc towaru z umowa bo wtedy te przepisy nie istnialy

oznacz moderatorów

Beatalep
#1 Nowicjusz#

Ale do kogo mam się zwrócić skoro sprzedawca nie reaguje na moją reklamację. Tzn kazał mi odesłać zepsutą szuszarkę co uczyniłam i cisza.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Beatalep Do dyskusji będzie miał dostęp pracownik Allegro, który w razie potrzeby udostępni Ci wniosek na zwrot pieniędzy w ramach Allegro Protect. 

oznacz moderatorów

Beatalep
#1 Nowicjusz#

Napisano mi, że zakup powyżej 270 dni i reklamacja nie przysługuje a przecież jest na to 2 lata od momentu zakupu

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Musisz pilic go w dyskusji w polsce sa polskie przepisy prawa wiec oswiec go odpowiednim paragrafem o 2letniej rekojmi pamietaj zaznacz dyskusje jako nierozwiazana a konsultanta wzywaj o wniosek do allegro protect 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Beatalep Napisaliśmy do Ciebie mejla w tej sprawie

oznacz moderatorów