Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Nie dostaję informacji o przesyłce inpost po wskazaniu innego numeru telefonu niż jest przypisany do konta. Dopiero jak wpiszę ręcznie numer przesyłki mogę ją śledzić w aplikacji inpost. Ostatnio przesyłka przez to wróciła z powrotem do odbiorcy.
@koval1234 Czy dobrze zrozumiałem, że inny nr telefonu przypisałeś do apce, a inny był na etykiecie przesyłki (która wróciła do odbiorcy, jak napisałeś)? Jeśli tak, to nic dziwnego, że przesyłka nie była widoczna w apce z automatu (poza tym tylko przesyłki nadawane do Ciebie są automatycznie wyświetlane w apce - te nadawane przez Ciebie trzeba sobie dodać ręcznie, np. skanując kod QR z etykiety).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄